Inlägg från: Anonym (fetfulkille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fetfulkille)

Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

Kirenaj68 skrev 2018-04-25 05:18:52 följande:
    Har nog inte så mycket med midjemått eller kön att göra. Snarare med personligheten.
    Haha. Dröm vidare du.

Att tjejer får ligga lättare än killar vet väl alla om? Dessutom behöver dom inte göra något mer än att STÅ eller öppna ett konto på någon dejtingsajt.
    Killarna gör som vanligt jobbet.

Jag har en tjejkompis som är väldigt fet och oattraktiv. Läkare har varnat henne om att hon kan dö närsomhelst av sin övervikt och hon är bara 27 år.

Hon berättade att hon hatade sig själv så mycket så hon "skadade sig själv" genom att ha mycket sex.
    Jag önskar jag också kunde skada mig på samma sätt!

Det är tur att det finns mediciner som gör att behovet av sex, närhet och kärlek mer eller mindre försvinner och de gör även att jag känner mig gladare eftersom jag är "bedövad" större delen av min vakna tid.

Visste ni att man förresten dör ~10 år tidigare i genomsnitt om man lever i ensamhet och inte har fysisk och social kontakt som man känner man behöver?
  • Anonym (fetfulkille)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 07:22:20 följande:

Det kanske är attityden hos de feta killarna i tråden som får de att inte ligga istället för själva vikten. Offerkoftan och dålig självförtroende har aldrig varit sexig oavsett hur smal/fet en kille (eller tjej) är.

Fast det roliga är att tjejer får fortfarande ligga.

Tro mig, jag har varit smal. Inte supervältränad men absolut inte fet.
    Självförtroendet har varit bättre men aldrig superbra. Och när man inser att man är oattraktiv så blir det ju ännu sämre.
    Jag är snart 40, så att hålla på och försöka ragga och få uppleva sånt som snyggare människor fick uppleva mellan ~16-30 eller så, det kommer man aldrig göra.
    Klart som fan man blir bitter tyvärr.
  • Anonym (fetfulkille)
    Anonym (Trött, bitter och fet kvinna.) skrev 2018-04-25 07:31:21 följande:
    Ja det är synd dig. Buhuu.
    Vad är det för slags svar? Vad tillför det egentligen? Jag har aldrig sagt att det är synd om mig, däremot så tycker jag försökt antyda att jag tycker hela situationen är jobbig.
    Anonym (tjock) skrev 2018-04-25 09:02:18 följande:
    Vem blir du bitter mot?
    Mig själv. Livet i allmänhet. Depressionen och ångesten jag haft sen puberteten beror till stor del på att veta att man "inte duger" för det motsatta könet.
    Anonym (anonym) skrev 2018-04-25 11:24:58 följande:
    Det finns med stor säkerhet ensamma kvinnor i din ålder som du är intressant för de som också anser sig som feta och fula, klart att du som 40-åringen inte har en chans i åldersgruppen snygga människor 16-30 år inte minst för att du är för gammal för dem

Jag menar såklart att man missat mycket av det roliga i livet. Det som andra gjorde mellan -16-30 fick man själv aldrig uppleva. Självklart ska jag inte ragga på nån som är 16 eller däromkring.
Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.