SamiraBudva skrev 2018-04-09 22:33:42 följande:
Hade faktiskt varit roligt och veta vilka gravsymptom ni alla fått såhär tidigt!
Mina symtom:
Dagar innan bim fick jag överdrivet mycket finnar i ansiktet!
Vid bim trodde jag att jag skulle få mens eftersom jag hade den värsta mensvärken! Kändes som att någon knivhögg mig i underlivet i ungefär 1 min.
Väntade på mensen från BIM till BIM+6 molvärk hela tiden, värst på natten o morgon av någon anledning. Kände att nej nu måste jag köpa ett test och hoppsan, där kom ett väldigt svagt +.
Efter BIM+6 till BIM+ 11 som är idag, har jag haft illamående. Inte till den graden att jag vill kräkas men man känner av det till och från. Ömmande bröst, molvärk och andfåddhet!
Berätta gärna vad ni har för symtom!
Innan BIM hade jag vad sambon kallar PMS från helvetet haha! Ja jag hade väl lite humörsvängningar och var väl lite väl lättirriterad. Jag hade konstig smak i munnen, jag var (och är) orimligt trött, det ilade i livmodertrakten och ner i ljumsken, jag kände väldigt många olika lukter som jag aldrig tänkt på tidigare.
Nu efter BIM är det främst tröttheten och andfåddheten som sitter kvar. Annars känner jag inte så mycket. Lite molvärk i magen då och då.