• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • sussjohansson
    Tofsans skrev 2018-04-09 15:47:06 följande:
    Då har vi typ exakt samma BF =D Andra barnet här med!
    Men vad kul! Hoppas att det går vägen för oss då :D
  • Anonym1891
    Systeryster33 skrev 2018-04-09 09:16:28 följande:

Hej!

Hoppar också in här :) plussad igår 8/4

BF någon gång mellan 18-20/20 beroende på vilken app jag tittar i!

Andra barnet för mig och sambon <3

Håller tummarna för att alla våra små får stanna där inne!

Har typ samma bf, enligt preglife och nc så är bf för mig 18/12 :)
  • Anonym1891

Idag kändes det lite mer verkligt :)
  • Baraentilligen
    Anonym1891 skrev 2018-04-09 20:09:23 följande:

Idag kändes det lite mer verkligt :)

Blev verkligen mer verkligt med digitalt test! Fick själv 2-3 igår, 13 dagar efter äl :) Så härligt!
  • S79

Någon mer än jag som lider av obeskrivlig trötthet? Kommer ihåg att jag var supertrött i början av min förra graviditet också men då var det semestertider så jag kunde sova precis när jag ville. Men nu! När man ska upp och jobba, försöka hålla sig någorlunda alert på jobbet och sen åka och hämta hem en tvååring som ska ha sitt! Hur ska jag orka??

• Anonym1891
    S79 skrev 2018-04-09 20:50:52 följande:

Någon mer än jag som lider av obeskrivlig trötthet? Kommer ihåg att jag var supertrött i början av min förra graviditet också men då var det semestertider så jag kunde sova precis när jag ville. Men nu! När man ska upp och jobba, försöka hålla sig någorlunda alert på jobbet och sen åka och hämta hem en tvååring som ska ha sitt! Hur ska jag orka??

Är också sjukt trött! Skulle kunna sova hela tiden. Idag när jag kom hem från jobbet så var jag tvungen att sova i 2 timmar.
  • S92M

Jag är också så orimligt trött. Är i v.6, trodde inte det skulle börja så tidigt. Har också blivit mer flåsig? Har rätt ok kondition men blir nu flåsig av två trappor. Varför?
  • Tokigsnart

Samma här fruktansvärt trött, somnar alltid när jag har kommit hem från jobbet, igår sov jag två omgångar under dagen ena gången satt jag upp i soffan och somna Haha
  • YaseminL

Hej jag hoppar in här! BF 23/11 men antar att jag kommer föda i december är i v 8 (7+3) och tiden fram

till v 12 får gärna gå fort! Varit på VUL och fått se bebis hjärta ticka och allt såg fint ut. Även varit på hälsosamtal och har ännu ett VUL nästa vecka samt KUB bokat den 14/5! Är det någon här som har skapat en facebookgrupp för bf december? Hade varit kul att följas åt där istället om intresset finns? Kram!

• Baraentilligen
    S92M skrev 2018-04-09 21:04:45 följande:

Jag är också så orimligt trött. Är i v.6, trodde inte det skulle börja så tidigt. Har också blivit mer flåsig? Har rätt ok kondition men blir nu flåsig av två trappor. Varför?

Hjärtat slår snabbare när det förbereder sig inför den ökade blodmängden vilket gör att man blir andfådd snabbare :)
Svar på tråden BF December 2018