• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Juniblomma13

Hej, plussade idag med bf 7 december. Detta (om allt går vägen) blir vårt andra barn, har en dotter på 4,5 år sedan tidigare. Gjorde en abort december -16 då det på rul visade sig att fostret hade så stora missbildningar att den förmodligen inte skulle överleva hela graviditeten. Har sedan dess försökt månad efter månad men inte lyckats förrän nu. Nu hoppas vi att allt går vägen :)

• EmmaAF

Hej!

Jag har precis plussat och det preliminära bf är 5/12 och är hur spänd som helst och längtansfull vi har försökt i två år nu

• Lilo91
    Enlitenfjärilimagen skrev 2018-04-02 19:27:20 följande:

Hur låst är fb gruppen? Hoppas inte den är sökbar? Men annars är min mail Linda91larsson@hotmail.com

Gruppen är hemlig. Den är inte sökbar och man ser inte vem som är medlem. Jag lägger till dig :)
  • Miniblåbär

Hej!

Va roligt att se att det är fler som har sina bf samtidigt som jag! Jag är gärna med i fb-gruppen :) emma.bohman@hotmail.com

Min bf, med första barnet, är 7 december alt om allt går vägen (vågar fortfarande inte tro att det är sant och därmed inte hoppas för mycket Glad )

• MaliinMaliin

Jag plussade förra veckan med mitt 2a barn. Har en son på 2 år.

Hur mår ni?

Jag är i vecka 6 nu och känner nästan ingenting. Lite molvärk ibland men oftast känner jag mig precis som innan.

• joannaq

Plussade idag på bim +6 vågade inte testa innan hehe så bf 5 Dec enligt appen :)

• EveD2204

Hej alla, jag hoppar in här :) plussade i förrgår vårt första, jag är så förväntansfull! Roligt om vi kan följas åt ????

• Utbrytarkonst

Jag har också nyligen plussat och ska också vara beräknad till 5 december! Jag är snart 26 och har 2 barn på 5 och 3 år. Vill jättegärna gå med i facebookgruppen!

Svar på tråden BF December 2018