• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Orkidée

Ja då var man säker på att man är gravid :) Känns helt otroligt härligt.
    Är 35 och detta är andra barnet. Går gärna med i FB gruppen.
    Grattis allihopa! Ska bli kul att följas åt hela vägen :)
  • BenicioSantino

Hej

Väntar min 4a och är beräknad till 8 dec är 32 år. Kommer behöva ett planerat snitt senast vecka 38 så blir ju ett sent nov barn, men tänker att jag vill hänga här med er ???? plussade 30/3 och känner mig rätt så gravid med illamående trött och humörsvängningar! Ska bli kul att följas åt!

• Hedgehog

Hej på Er!

Här är en till som plussat. Jag har inte BIM förrän onsdag, och fick väldigt väldigt svagt redan igår kväll (Äl+9 BIM-5). Idag har det blivit ett lite tydligare streck på stickan :) Helt otroligt. Första försöket med barn nummer tre. Har två barn på 8 och 3 år. Blir själv 29 i år. Om detta lilla frö hänger kvar så har jag BF 14 december. Spännande! Hoppas vi får följas åt. 

• AAMLB

Hoppar in här ! Precis plussat och enligt beräkning är BF 5 December :)!

Har 2 barn sen tidigare och fick missfall i augusti 2017 och har sedan dess försökt få till ett nytt pluss :) och nu äntligen tog det sig!

• Enlitenfjärilimagen

Plussade i fredags kväll på bim -5. Det blir mitt tredje, har två flickor på 4, 2,5 :) detta blir dock med ny man, han har en son sedan tidigare på 5,5 :)

Själv är jag 26 och fyller själv en dag före beräknad bf 11/12. Dock har jag två snitt bakom mig så här kommer det bli planerat snitt i slutet av november.

Har även gått igenom en stor bukplastik förra sommaren som kommer att påverka graviditeten en annaning.

Mycket växtvärk och klåda annars mått jag prima ballerina :D

• Viktoria Annabella

Hej allihopa!

Viktoria heter jag, är 24 år och plussade idag på bim-3! Har bf 15/12 enligt natural cycles.

Jag och sambon har längtat efter knytet i magen sedan vi slutade med p-piller för 2 månader sedan, men ingen av oss kunde tro att vi kunde bli gravida på andra försöket!

Jag är också mer än gärna med i facebook-gruppen! :)

• idlil93

Jag plussade igår, bf 14december enligt Natural cycles :) @lilo91 jag har skickat meddelande till dg

Svar på tråden BF December 2018