• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • GS87

Hej!

Jag skulle gärna vilja vara med i gruppen! :)

Har bf 18/12 (går in i v12 på onsdag).

Detta är vårt andra barn. Har sedan innan en tjej som nyss är fyllda tre år. Fick missfall i augusti 17 och november 17, men denna gången verkar det gått vägen. :)

Skulle vara kul att följas åt med er andra längtande och väntande!

• Kamasjo

Måste fråga om fb-gruppen inte tar emot fler deltagare då jag inte är tillagd trots att det är många dagar sedan jag meddelade om att jag ville bara med :). Eller kanske gruppadmin inte varit inloggad här på ett tag, förstås! Har ni andra som skrivit efter mig blivit tillagda?

• Let94
    Lilo91 skrev 2018-03-29 08:05:29 följande:

Förlåt för mitt tjatande men jag lyckades. Om någon vill bli tillagd i den hemliga fbgruppen behöver jag din mailadress!

Blir gärna medlem :) lthelin@hotmail.com
  • Let94
    Lilo91 skrev 2018-03-29 08:05:29 följande:

Förlåt för mitt tjatande men jag lyckades. Om någon vill bli tillagd i den hemliga fbgruppen behöver jag din mailadress!

Blir gärna medlem :) lthelin@hotmail.com
  • Maja 1
    Mångbarnsmammaiskåne skrev 2018-05-26 08:14:37 följande:

Hej! Ny här!

Väntar nr 8 lite oplanerat. Nr 7 föddes i januari ????

Börjar bli ordentligt brydd. Gjorde vul i 6+5 som visade foster och gulesäck. Nu i vecka 9 når livmodern nästan till naveln, jag känner den till och med när jag ligger på mage. Både mamma och mormor fick tvillingar (tvåäggs). Tänk om det är två!! BF 29/12.

Vad kul med fler med många barn som väntar barn igen. Jag väntar själv barn nr 6 . Är också nojig över att där ska finnas mer än en. Ska på kub nästa vecka så får se då.
  • maimes

Det verkar som om att TS inte längre är akgijv här? Är det någon som känner sig manad att skapa en till fb-grupp? Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i en, men har inte tiden för att administrera en.

• goodgal164

Jag gjorde en ny fb sida, gjorde den dock bara sluten (så den är sökbar men ingen annan kan se inläggen). Jag la till några av er som skrivit ut eran mejl, men om ni inte vill vara med offentligt så gå ur. Ni kan hitta gruppen genom att söka på Bf december 2018.

• Mell84

Hej hej!

Jag blir gärna med i Facebook gruppen! :)

Jag heter Marielle, är 33 år och bor i Värmland!

Är gravid med BF 11 december, väntar en liten pojke. :)

Har 3 barn sedan tidigare, som är 14, 10 och 9 år. (Pojke, flicka, pojke)

Och nu så råkade de visst bli en liten sladdis! :)

Min mail är mariellebjorlin@gmail.com

Svar på tråden BF December 2018