• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Ananass

Hej! En till decemberbebis här :).

Väntar barn nr 2, har en dotter som fyller 2 i Maj.

Är faktiskt inte helt säker på hur långt gången jag är, gissar v.8, ska på tidigt ultraljud imorgon för att fastställa graviditetslängden,

Blev det någon fb-grupp? Jag är gärna med där men isåfall!

• Marjh

Plussade igår med bf 28/12. Andra barnet här också. Våran kille är bara 6 månader så blir ganska tätt. Hade väl inte planerat att de skulle bli så här tätt mellan barnen men är ju såklart superglad ändå!!! Jag är gärna med i facebook gruppen om du startar en

• Rebecka93
    Lilo91 skrev 2018-03-28 18:21:12 följande:

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

Kan du lägga till mig i den hemliga fb gruppen?=)

Jag är gravid i v6 

mail: becka__03@hotmail.com

• S79

Åh jag är så nervös nu! Fick en liten miniblödning nu på morgonen 7+4! Jag hoppas så att det ska gå bra! Minns att jag hade en liten blödning även min förra graviditet och det gick ju vägen. Men jag mår så dåligt nu, hoppas hoppas att Mini vill stanna kvar!!!

• maimes

Blev det någon fb-grupp? :) vem ska jag ta kontakt med för att komma med i den?

• Småbarnsåren

Tiden har nog aldrig gått såhär långsamt! 
    är det endast för mig?
    känns som jag vart gravid en evighet men har inte ens gått in i vecka 7 enligt min app.

• Ullis90
    Småbarnsåren skrev 2018-05-04 11:29:42 följande:

är det endast för mig?

känns som jag vart gravid en evighet men har inte ens gått in i vecka 7 enligt min app.

Helt av samma åsikt, känns som evigheter sen jag plussade. 7+1 idag. Suck!
  • Baraentilligen
    Småbarnsåren skrev 2018-05-04 11:29:42 följande:

är det endast för mig?

Tiden segar sig verkligen fram... 7+4 idag, över fyra veckor sen jag plussade men känns som att jag inte kommit nån vart :(
  • Marjh

Undrar också om det blev någon fb grupp och vem jag ska ta kontakt med? =)

• Ullis90

Var på vul idag, 7+1 enligt det och ett tickande hjärta <3 känns så oerhört skönt att det fanns ett levande foster denna gång. Rekommenderar alla oroliga gravida att göra ett tidigt ultraljud. Jag gick privat, hade inte nerver att vänta till v 12 då det rutinmässiga görs (i Finland iaf). Känner mig lite lugnare nu.

Svar på tråden BF December 2018