• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • metaphor
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-23 11:22:56 följande:

Hej!

Jag vill väldigt gärna också vara med i den dolda fb gruppen men vill inte skriva ut min mejl här.

skicka ett pm till mig med mail så fixar jag! =)
  • misa85
    metaphor skrev 2018-04-23 11:48:14 följande:

skicka ett pm till mig med mail så fixar jag! =)

Jag fattar inte hur man skriver pm ???? nån som kan förklara?
  • Lilo91
    misa85 skrev 2018-04-23 15:28:11 följande:

Jag fattar inte hur man skriver pm ???? nån som kan förklara?

Klicka på mitt namn och välj ?skriv meddelande? i hörnet :)
  • S79
    Systeryster33 skrev 2018-04-22 19:14:39 följande:

Tyvärr så fick jag missfall! Lämnar er alla fina mammor och önskar er lycka till med era kommande små <3

Vad tråkigt! :( hoppas att det tar sig snabbt igen om ni försöker vidare! Kram
  • Bom90

Hej :) jag plussa i lördags efter ca 2 år försök med min sambo :) enligt appen är jag i v.6 :) så nu håller jag verkligen tummarna att denna lilla krabat vill stanna hela vägen ut :)

• S79
    Bom90 skrev 2018-04-23 17:54:13 följande:

Hej :) jag plussa i lördags efter ca 2 år försök med min sambo :) enligt appen är jag i v.6 :) så nu håller jag verkligen tummarna att denna lilla krabat vill stanna hela vägen ut :)

Stort grattis! Vad härligt efter att ha försökt så länge! Håller också tummarna för er! Välkommen till tråden :)
  • Bom90
    S79 skrev 2018-04-23 21:01:14 följande:

Stort grattis! Vad härligt efter att ha försökt så länge! Håller också tummarna för er! Välkommen till tråden :)

Ja det kom som en chock då jag hade ställt in mig på att jag inte skulle kunna få barn :)
  • Maja 1

Hej jag är gravid med nr 7. Har bf 25 december. Jag vill gärna vara med i den hemliga fb grupp. Jag har skickat mail till en person här om Det.

• Zarina

Om här är någon med bf i december, som fått missfall innan är ni hjärtligt välkomna med i vår stödgrupp!! <3

Svar på tråden BF December 2018