• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Elliot1
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 07:01:35 följande:

Jag smyger in lite försiktigt här! Allt känns så sjukt just nu, var ju övertygad om att jag aldrig skulle bli gravid. Efter 14 månader tog det sig! Jag är 23 och min man 27, vårt första barn och mitt första positiva graviditetstest! Känner mig sjukt nojig men ska försöka njuta av tanken så mycket jag bara kan :) Jag som har haft så låg drivkraft de senaste månaderna känner mig plötsligt full av ny energi och inspiration :D så att jag hade kunnat renovera om hela lägenheten med denna energin! Haha. Jag hänger gärna här, är lite nojig att gruppen på Facebook på något vis skulle råka dyka upp för nära och kära innan vi väljer att berätta :) beräknad BF 25:e dec. Kanske blir ett litet jesusbarn haha!

Åååhhhh hoppas allt går bra för alla nu <3

Hej!! Grattis grattis!!! :) Tänk att det går tillslut! Jag känner igen ditt användarnamn väldigt väl, tror vi snackade lite för längesen.. Aja spelar ingen roll, ville iallafall bara gratulera :) Gällande gruppen så är den hemlig och dold, jag var lite rädd att nån jag kände skulle vara med i den, men oddsen för det är nog rätt små.
  • LifeOfBullshit
    Elliot1 skrev 2018-04-19 07:24:33 följande:

Hej!! Grattis grattis!!! :) Tänk att det går tillslut! Jag känner igen ditt användarnamn väldigt väl, tror vi snackade lite för längesen.. Aja spelar ingen roll, ville iallafall bara gratulera :) Gällande gruppen så är den hemlig och dold, jag var lite rädd att nån jag kände skulle vara med i den, men oddsen för det är nog rätt små.

Det är faktiskt fullt möjligt nu när du säger det! :O :)

Tack så hemskt mycket! :D

Åh jag är bara överdrivet nojig att något ska gå fel, men det är nog bara inbillning! Hur kommer man åt den? :O
    BF 25:e Dec 2018
  • Ullis90

Jag stannar gärna kvar här också. Någon som vill dela med sig av sina gravsymptom?

Jag är 5+1, känns som tiden står still. Svullna bröst med varierande ömhet, svagt illamående som kommer och går och ett förskräckligt humör är några av mina symptom. Gråter åt ALLT och försöker hålla tillbaka raseriutbrott mot en jobbig kollega. Känner mig som en freak, ena dagen är jag hundra på att det är missfall och nästa dag så är symptomen där igen, blir galen av att vänta.

• Kajsa123

Vecka 6! Bf 23 dec tror jag att det var. Vill också gärna vara med i fb-gruppen. Hur gör jag om jag inte vill skriva ut mailadressen här?

• SamiraBudva

Vill bara se ifall någon här inne kan vet vad detta är för smärta.

Speciellt på morgonen men också på kvällen kan jag ibland få en svår smärta dör blygbenet är som oftast försvinner efter 2-5 min. Sen håller det sig så hela dagen, för att komma till bara på morgonen.

Smärtan kan ibland kännas lite vid svanskotan också ungefär och stråla ner till benen.

Ej varje morgon men ungefär varannan.

Någon som känner igen? Vecka 6+2

Svar på tråden BF December 2018