• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Systeryster33
    Tumvante skrev 2018-04-13 19:01:49 följande:

Den är hemlig ja :)

Bjud gärna in min gull_puckot@hotmail.com

Såå gammal mall, men tyvärr är det den som mitt Facebook konto är kopplat till ;) och vill som sagt bara vara med om den är helt dold!
  • norrland91
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-13 05:46:51 följande:

Jag har blött i natt så med största sannolikhet är det missfall. Jag tackar för mig i denna tråd och önskar er alla lycka till med era graviditeter!

Åååh :( styrkekram<3
  • frestelsen

Hoppar gärna in här med bf 20/12.

Blir mitt 3e barn.

Har en dotter på snart 17 år och en son på 10 månader:)

Är gärna med i en hemlig grupp på fb med:)

• valere

Det fanns tydligen två december-grupper, så jag hoppar in här också. Plussade imorse. Andra barnet men första med min blivande sambo. BF ca 21 december.

Den Facebook-grupp som nämns här, är det samma som nämns i den andra tråden också? Väntar i alla fall övrigt på att få komma med i en FB-grupp nu. :)

• Emiliass
    Bfdecember2018 skrev 2018-04-06 19:58:09 följande:

Fick missfall igår vecka 5+0 ????

Mitt andra missfall

Ni som också fått missfall när började ni försöka igen och hur lång tid tog det tills nästa plus?

Hej. Beklagar verkligen. Jag hade missfall i januari i v6. Blev gravid nu på andra cyklen efter mf. Nu hoppas jag verkligen det går vägen.

Började försöka direkt.

Håller tummarna för att du snart plussar igen <3.
  • Emiliass

Hej alla!

Hänger gärna på i denna tråden.

Plussade i tisdags och bf 23/12 enligt appen.

Är 34 år och har 3 barn sedan tidigare. De är dock stora nu 10,15 och 17 år :). Längtar så efter en liten till nu och hoppas verkligen allt går vägen denna gången. Hade mf i januari i v6 och ma för ca 8 år sen. Har inte berättat för min man än då det tog så hårt på oss sist med missfallet så jag vill vänta lite och se att allt verkar gå bra först. Skitsvårt när det är det enda jag tänker på. Är så lycklig med samtidigt så orolig. Skönt att kunna dela sina tankar med andra här inne :)

• frestelsen
    Emiliass skrev 2018-04-14 15:22:28 följande:

Hej alla!

Hänger gärna på i denna tråden.

Plussade i tisdags och bf 23/12 enligt appen.

Är 34 år och har 3 barn sedan tidigare. De är dock stora nu 10,15 och 17 år :). Längtar så efter en liten till nu och hoppas verkligen allt går vägen denna gången. Hade mf i januari i v6 och ma för ca 8 år sen. Har inte berättat för min man än då det tog så hårt på oss sist med missfallet så jag vill vänta lite och se att allt verkar gå bra först. Skitsvårt när det är det enda jag tänker på. Är så lycklig med samtidigt så orolig. Skönt att kunna dela sina tankar med andra här inne :)

Kul med en till som har stora barn:) jag har en dotter född 01 och min make en dotter född 99, så fick vi vår gemensamma son för 10 månader sen:) vi kämpade i flera år för att få till han, två MF och ett MA.. och nu plussa vi med en hoppsan ;)

Hoppas det går vägen för er nu:)
  • pernillaivf

Hej!!

IVF! Testdag idag. Mitt livs första plus. Hade ägglossning 28e mars. Stämmer det då att jag är i 4+2? El 4+3?

• pernillaivf

Hej!!

IVF! Testdag idag. Mitt livs första plus. Hade ägglossning 28e mars. Stämmer det då att jag är i 4+2? El 4+3?

Svar på tråden BF December 2018