Inlägg från: Lovatic91 |Visa alla inlägg
  • Lovatic91

BF December 2018

Väntar bebis i december så jag går gärna med. En hemlig grupp då alla inte vet än som jag har på fb :)

• Lovatic91
    Bfdecember2018 skrev 2018-04-06 19:58:09 följande:

Fick missfall igår vecka 5+0 ????

Mitt andra missfall

Ni som också fått missfall när började ni försöka igen och hur lång tid tog det tills nästa plus?

Beklagar, :(
  • Lovatic91
    Hedgehog skrev 2018-04-20 21:26:22 följande:

Hej på er! V 7, 6+1 här. Har mått väldigt illa de senaste dagarna. Brösten är svullna och större än vanligt. Väldigt ömma. Går upp och kissar på nätterna. Kunde inte tänka mig att jag skulle känna så mycket så tidigt. Roligt men väldigt jobbigt med illamåendet! Fy. Någon annan som mår riktigt illa? Jag ringde mvc i måndags och fick tid för första mötet samma dag. De tog skölkörtelprover och jag loggade in på 1177 igår och såg att de proverna var bra. Fått KUB UL bokat till 4 juni <3

Oj vart bor du eftersom du fick inskrivning samma dag?

Själv fick man inskrivning i början på maj och ringde i slutet på mars till barnmorskan
  • Lovatic91
    Hedgehog skrev 2018-04-21 22:33:32 följande:

Lovatic91= Jag bor i närheten av Göteborg. Men de va inte inskrivning jag fick med en gång, det var hälsosamtalet. Inskrivning brukar väll vara runt v.12. Nästa tid jag har bokad nu är för att ta blodprover inför KUB. De tar jag 21 maj tror jag det var.

LifeofBullshit: känner igen din oro. Jag har hagt totalt 7 missfall genom åren. De flesta mellan barn 1 och 2. Jag har lärt mig att acceptera läget. Är tacksam för varje dag som fröet får stanna, men händer det att det blir missfall så beror det på att något är fel. Men, jag kollar också en extra gång varje toabesök. Har ett paket bindor i väskan med, om det skulle hända på jobbet. Man måste ju ändå hantera det om det händer. Jag hoppas innerligt vi får ha kvar våra små allesammans <3

Okej bor i sthlm och fick inget enskilt hälsosamtal
  • Lovatic91
    Ullis90 skrev 2018-05-10 06:18:28 följande:

Jag stannar här :) Grattis till graviditeten!

Bor du i sthlm? :)
  • Lovatic91
    Småbarnsåren skrev 2018-05-14 17:06:04 följande:

Var visst lite snabb att skicka iväg nyss haha

Jag ringde idag för att få tid för tidigt ultraljud, fick tid nästa vecka dem ville att man skulle ha passerat 8+0

Vad betalar du för tidigt ul? ??
Svar på tråden BF December 2018