Inlägg från: Emiliass |Visa alla inlägg
  • Emiliass

BF December 2018

Bfdecember2018 skrev 2018-04-06 19:58:09 följande:

Fick missfall igår vecka 5+0 ????

Mitt andra missfall

Ni som också fått missfall när började ni försöka igen och hur lång tid tog det tills nästa plus?

Hej. Beklagar verkligen. Jag hade missfall i januari i v6. Blev gravid nu på andra cyklen efter mf. Nu hoppas jag verkligen det går vägen.

Började försöka direkt.

Håller tummarna för att du snart plussar igen <3.
  • Emiliass

Hej alla!

Hänger gärna på i denna tråden.

Plussade i tisdags och bf 23/12 enligt appen.

Är 34 år och har 3 barn sedan tidigare. De är dock stora nu 10,15 och 17 år :). Längtar så efter en liten till nu och hoppas verkligen allt går vägen denna gången. Hade mf i januari i v6 och ma för ca 8 år sen. Har inte berättat för min man än då det tog så hårt på oss sist med missfallet så jag vill vänta lite och se att allt verkar gå bra först. Skitsvårt när det är det enda jag tänker på. Är så lycklig med samtidigt så orolig. Skönt att kunna dela sina tankar med andra här inne :)

• Emiliass
    frestelsen skrev 2018-04-14 15:45:47 följande:

Kul med en till som har stora barn:) jag har en dotter född 01 och min make en dotter född 99, så fick vi vår gemensamma son för 10 månader sen:) vi kämpade i flera år för att få till han, två MF och ett MA.. och nu plussa vi med en hoppsan ;)

Hoppas det går vägen för er nu:)

Grattis vad roligt och skönt att det tog sig så snabbt denna gången nu då :). Vilken vecka är du i?

Min man har 3 vuxna barn sedan tidigare också, då han är lite älldre än mig :). De andra tre är våra gemensamma. Hoppas verkligen det går vägen nu, känns som det är sista försöket då man har åldern mot sig med.

Håller tummarna för att det går bra för oss alla :)

Funderar på att säga till bm att jag inte vet riktigt när jag hade mens för att få ett tidigt vul. Vill ju så gärna veta att allt är bra med mitt lilla frö <3.

Här får man inte vul lätt, försökte när jag fick mf och inte var säker om det var det från början. Ingen som brydde sig om ens oro. Hur är det där du bor? Kommer du vänta till rul?

Känns ju som en evighet.
  • Emiliass
    frestelsen skrev 2018-04-15 08:20:17 följande:

Min man är lite äldre än mig med:) (9år)

Jag är enl sista mens 4+2.

Tänkte ringa bm på måndag och kolla med VUL i v.7-8 annars får jag kub i v.12 typ:)

Vi har även så att man kan betala för ett tidigt VUL för ca 550kr så får se om jag får ett eller väntar på kub

Ja just det kub har man ju innan rul om inte annat. Men känns långt dit med. Vill bara se ett tickande hjärta. Får se vad dem säger annars kanske man kan kollaa nån privat och betala som du nämnde.

Får se hur länge man orkar vänta. Man har ju lite koll med tempen också ????.
Svar på tråden BF December 2018