Inlägg från: metaphor |Visa alla inlägg
  • metaphor

BF December 2018

Lilo91 skrev 2018-03-28 18:21:12 följande:

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

Åh BF på samma dag som mig, vad kul!! :) Starta grupp på facebook, jag fick gå med i BF november för det fanns ingen december :P 

Jag är 28 år gammal, gravid med första barnet tillsammans med min sambo sedan tre år tillbaka. Då måste du också ha plussat rätt tidigt? :P Vi plussade i söndags efter vårat första IVF-försök :) Så skönt att det tog sig. :) Följs mer än gärna åt. :)

• metaphor
    jonadav skrev 2018-03-28 20:36:35 följande:

Jag har också precis plussat, BF 7/12. Gjort IVF som ensamstående, försökt med inseminationer tidigare så det har tagit drygt 2 år. Har nog inte fattat än att jag är gravid, men såklart glad och livrädd! Blir mitt första barn om allt går vägen. 

Här är en till som också gjort IVF! :) Dock tillsammans med sambo! Skönt att det tagit sig för dig med, då måste du plussat rätt tidigt!? :P Har du kommit förbi testdag? :P
  • metaphor

Hej tjejer (och eventuella killar?) 

NU har vår grupp på facebook kommit upp i ett antal där det börjar bli lite många, så nu stänger vi den. Blir det dålig aktivitet och/eller att folk går ur gruppen öppnar vi den igen och fyller på med folk.

Vi har, efter en omröstning valt att hålla gruppen lite "lagom" och intim, därför säger vi nu nej till nya ansökningar. 

Hoppas att det går bra för er alla och att tiden går fort till våra bebisar är här! <3

• metaphor
    Padda skrev 2018-04-10 13:44:49 följande:
    Åh vad synd. Får hålla utkik om det startas en andra grupp.
    Ja tyvärr, känns himla snopet att behöva tacka nej till människor. Men det är rätt många människor som skall ha barn i december 2018 så blir lite många i en grupp. :) 
  • metaphor
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-23 11:22:56 följande:

Hej!

Jag vill väldigt gärna också vara med i den dolda fb gruppen men vill inte skriva ut min mejl här.

skicka ett pm till mig med mail så fixar jag! =)
Svar på tråden BF December 2018