• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • TBlomqvist

Heeej!

Jag tog ett test första gången i fredags (RFSU som visade väldigt svagt men man såg ändå ett svagt streck) tog ett nytt test från CB på söndagen och de visade ett stort plus nästan på en gång!

Mitt och sambons första barn. Jag är 26 år och han 28 och vi längtar så! Inskrivningssamtal är redan på måndag 9/4!

• elinafinabajs

Hemlig fb grupp vore grymt! Bor i Vännäs är 21 år, första barnet (om de nu blir något). Fjärde graviditeten. Sambo och en massa pälsklingar

• Bfdecember2018

Fick missfall igår vecka 5+0 ????

Mitt andra missfall

Ni som också fått missfall när började ni försöka igen och hur lång tid tog det tills nästa plus?

• Lovatic91
    Bfdecember2018 skrev 2018-04-06 19:58:09 följande:

Fick missfall igår vecka 5+0 ????

Mitt andra missfall

Ni som också fått missfall när började ni försöka igen och hur lång tid tog det tills nästa plus?

Beklagar, :(
  • Sara88E

Jag vill mer än gärna vara med i hemlig Facebookgrupp ???? Plussat med andra barnet och är beräknad ca 10:e december ???? Bjud gärna in mig till gruppen, felicia.skullman@gmail.com

Och stort grattis till alla plus, tjejer ??????????

• Tofsans

Jag plussade idag och har bf den 17 december:) Vi har en dotter som är 3,5 år som ska bli storasyster nu. Vill gärna vara med i Facebookgruppen!:)

• Tofsans
    Imperatrice skrev 2018-04-05 19:01:29 följande:

Glömde tillägga; är glad, men samtidigt livrädd och lite ångestfylld! Det är verkligen inte bara rena glädjekänslor trots att vi försökt i ett halvår.

Tror det är jättevanligt att känna så:)
  • Ullis90

Hej på er! Plussade imorse, bf 20.12 om allt går vägen. Har en dotter på 7 år och fick ett missfall oktober 2017. Följer gärna med er här. Svårt att vara riktigt glad över plusset pga missfallet, men på mig så stämmer det väldigt bra att hoppet är det sista som överger en människa ????

• Anonym1891

Hej!

Vi plussade i morse, BIM+2, bf 18/12. Det känns så overkligt för oss båda då det är första barnet.

• Inkaa82

Hej har med plusat o beräknad den 2/12 men vet ej om ska behålla då jag killen bara varit tillsammans lite mer än 1 mån o det tog på en gång.

Jag vill behålla men han vill ej. Men samtidigt säger han att de hade varit mysigt så är så kluven på allt just nu. Ska på samtal på tisdag med gyn så får väl se vad som sägs o händer där då! Vi har sedan tidigare 2 barn var ålder 3.5 år 4.5 år 8 år p 14 år så.

Vad hade ni andra här i gruppen gjort i min situation?

Svar på tråden BF December 2018