• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Klora

Hej

Här hoppar jag in jag blir snart 39 år, detta blir min och min man första gemensamma barn, vi har båda barn sedan tidigare.

Jag är gravis i v 4+6 med en liten ivf-bebis

Beräknad förlossning 11 dec

• nikki06

Hej hej! Grattis till alla! Gravid i v. 6+0 med bf 1a december. Mår skit precis som med första graviditeten (illamående som fan och nu även foglossning) men är såklart jätteglad över plusset.

Jag är 25 år och väntar andra barnet, med sonen fick vi insemination och denna gång lyckades vi "endast" med hormonbehandling :)

• Elliot1

Hej! Jag är gärna med i FB-gruppen. Ville inte gå med först då jag gärna ville att det skulle gå några veckor först men samtidigt vill jah gärna ha några att dela tankar med :) Vem ska jag skicka min mailadress till? :)

• maimes

Hejsan :) Jag är 27 år och väntar nu mitt 3:e barn. Jag plussade för 2 dagar sen och är beräknad till 13:e december. Jag har dock flera MF och MA i bagaget, så jag är försiktig med att hoppas på för mycket än.

Hur gör jag för att gå med i fb-gruppen? :)

• SixxAM

27 år en son född 2011 och en bonus son född 2013. Plussade idag på bim +6 tror jag det är. Och bf blir då 11 december. Går oxå gärna med i fb gruppen

??

• SixxAM
    Klora skrev 2018-04-08 09:31:36 följande:

Hej

Här hoppar jag in jag blir snart 39 år, detta blir min och min man första gemensamma barn, vi har båda barn sedan tidigare.

Jag är gravis i v 4+6 med en liten ivf-bebis

Beräknad förlossning 11 dec

Samma bf som mig isåfall.. Än så länge ???? lär ju ändras.
  • Tofsans

Det är Lill91 som skapat en Facebookgrupp. Mejla henne era mejladresser (via Familjeliv) så kan hon lägga till er. Jag har gjort det och väntar på insläpp :) Ni hittar henne högre upp i tråden!

• Tofsans
    Tofsans skrev 2018-04-08 19:54:25 följande:

Det är Lill91 som skapat en Facebookgrupp. Mejla henne era mejladresser (via Familjeliv) så kan hon lägga till er. Jag har gjort det och väntar på insläpp :) Ni hittar henne högre upp i tråden!

Lilo91 är rätt användarnamn, hon som är TS:)
  • Tumvante

Plussade också svagt i morse... mitt 8.e plus... och har bara ett barn sedan innan. Jag vill också gärna med i en fb grupp, så vill gärna ha en mailadress/nick jag kan skicka min mailadress till om jag skulle känna mig mer trygg med detta plusset...

Svar på tråden BF December 2018