• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-21 10:05:22 följande:
    Ah, vad fint att du likt en riddare tar det ansvar Familjeliv själva inte gör för sitt forum. Men din ilska pekar pekar på störningar större än att massera sin partners fot.
    Trevlig midsommar!
    Det skadar inte att hjälpa på traven ibland. 

Din egen närvaro härinne vittnar på ett källarrunkande incelbeteende. För att inte tala om tragiskt och aningen skrattretande. 
  • Anonym (Normal)
    Kopite skrev 2024-06-22 21:18:55 följande:
    Så du är en sån som spenderar din sorgliga tid här inne och går in i trådar där ämnet absolut inte tilltalar dig för att leka moralpolis och peka hit och dit med din låtsaspinne för att försöka läxa upp andra baserat på vad dem gillar eller inte när det skiljer sig från det som du uppfattar som korrekt/normalt eller inte?

Såna här forum existerar just för att människor ska kunna prata ämnen som många gånger kan vara mycket svåra att prata om med vem som helst. Människor mår bäst när dem får prata ut om saker, det är poängen och du verkar ha missat den.

I stället kallar dig även för normal för det känns ju tryggt men fatta nångång, du är inte normal så skriv "onormal" i stället eller snarare bara "sjuk". Använd forumet till din fördel så att du kan ta itu med dina uppenbara problem i stället för att försöka leka bot. Skaffa dig ett liv men innan du gör det, sök hjälp. 

I annat fall kan du väl skriva ditt riktiga namn och lägga upp en bild på dig själv som profilbild om du är så transparent i ditt liv? Så nu, sätt fart honey.
    Det är ju du som är sorglig som använder Familjeliv som ett porrforum. Trådar likt den här är liksom inte skapad för att diskutera ett ämne seriöst utan snarare till för runkpellar som inte får nåt i riktiga livet. Detta om något är uppenbart.

Jo, jag är fullt normal eftersom jag inte bär på några konstiga fixeringar eller fetischer. Det är bara folk med konstiga hjärnor (autister) eller personer som varit med om störda upplevelser som unga som beter sig avvikande på det sättet ni gör. Det är ni som är sjuka, onormala och behöver hjälp. Följ ditt eget råd istället och skaffa dig ett liv, ett sunt liv.

Nej, varför skulle jag lägga upp mitt namn eller på annat sätt avslöja min identitet härinne? Knäppt förslag.

Tror du jag vill bli kontaktad privat av en massa tragiska incels från samhällets botten eller? Är ju typ de enda "män" som hänger härinne.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 00:40:21 följande:
    Jo, det gör det visst och nej, jag börjar inte närma mig 45. Vad är det ens för skitsnack?
    Nej, det är ju något år kvar (två är det va?) men närmar dig gör du definitivt.
    Det är ju du här som knappast får nåt sex eftersom du måste sitta på ett anonymt onlineforum och skriva grisiga inlägg om störda perversioner. Tro för all del inte att alla har det lika fattigt som du och andra incels härinne på den fronten. 
    Jag är gift och det körs på rätt bra här. Jag har dock aldrig skrivit någonting alls om någon form av sex här. Brukar bara kolla på dina debatter i sextrådarna och i just det här fallet tänkte jag att din torka var värd att poängtera eftersom du mästrar andra.
  • Anonym (Normal)
    Kopite skrev 2024-06-22 22:02:08 följande:
    Haha du låter som en överkänslig incelbrud av generation z som känner sig kränkt av andras åsikter och reagerar med förakt. Du verkar inte medveten om att du, genom din ilskna reaktion förespråkar ett beteende som bygger på självcensur. 

I din lilla värld är Du är den korrekta, normala individen och känner dig av dem anledningarna berättigad att angripa alla som inte tänker som du.

Typiskt för generation z. Om du inte tillhör generation z så är du bara tragisk x2.

Jag hoppas att du nångång får uppleva riktig kärlek och att nån t o m dyrkar dina fötter och höjer dig till skyn. Du verkar behöva det. 

Kärlek, förståelse och tolerans helar alla sår och du har uppenbarligen väldigt djupa sår.
    Haha! Vilken fantastiskt usel människokännare du är. Incelkvinnor existerar inte. Så oupplyst av dig att inte ens fatta en sån sak. 

Jag bryr mig inte om era perversioner som sagt. Så länge ni håller dem för er själva och inte sunkar ner familjeinriktade forum med en massa sketna runktrådar om det. 

Nej, jag lever inte i nån liten värld (till skillnad från perverterade incels) utan i verkligheten och få personer i den ägnar sig åt sjuka sexuella beteenden.

Och nej, en sjuk, störd man som fixerar vid fötter är inget som intresserar en normal kvinna med en hälsosam syn på sex och kärlek.

Fetischisterna kan fortsätta drömma om att hela världen skulle dela deras sjuka egenheter. Nån gång vaknar de förhoppningsvis upp och söker hjälp för sina egna sår i själen istället för att, som nu, projicera sin trasighet på oss normala.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 00:57:54 följande:
    Nej, det är ju något år kvar (två är det va?) men närmar dig gör du definitivt.
    Det är ju du här som knappast får nåt sex eftersom du måste sitta på ett anonymt onlineforum och skriva grisiga inlägg om störda perversioner. Tro för all del inte att alla har det lika fattigt som du och andra incels härinne på den fronten. 
    Jag är gift och det körs på rätt bra här. Jag har dock aldrig skrivit någonting alls om någon form av sex här. Brukar bara kolla på dina debatter i sextrådarna och i just det här fallet tänkte jag att din torka var värd att poängtera eftersom du mästrar andra.
    Nej, det gör jag inte. Har aldrig sagt något om min ålder och du har heller ingen aning om vilken sådan jag befinner mig i utan gissar troligtvis bara efter din egen ålderdom. 

Och nej, du är inte gift. Hade du varit det så skulle du ägna dig åt din fru just nu och inte sitta här mitt i natten och skriva i tramsiga runktrådar. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 01:10:05 följande:
    Nej, det gör jag inte. Har aldrig sagt något om min ålder och du har heller ingen aning om vilken sådan jag befinner mig i utan gissar troligtvis bara efter din egen ålderdom. 

Och nej, du är inte gift. Hade du varit det så skulle du ägna dig åt din fru just nu och inte sitta här mitt i natten och skriva i tramsiga runktrådar. 
    Du behöver ju inte ha sagt något om din ålder för att andra ska känna till den och det gör vi ju. Var du bor också.

Jag är gift men jag har naturligtvis ingen fru, nej. Detta då jag alltså inte är lesbisk.

Du glömde använda ordet "härinne" i ditt senaste inlägg.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 01:10:05 följande:

Och jag har som sagt aldrig skrivit något om sex på forumet (med "forumet" menar jag härinne).
    Självklart har jag fel. Frölundas alla normala killar hänger ständigt hos dig.
  • Kopite
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 01:05:49 följande:
    Haha! Vilken fantastiskt usel människokännare du är. Incelkvinnor existerar inte. Så oupplyst av dig att inte ens fatta en sån sak. 

Jag bryr mig inte om era perversioner som sagt. Så länge ni håller dem för er själva och inte sunkar ner familjeinriktade forum med en massa sketna runktrådar om det. 

Nej, jag lever inte i nån liten värld (till skillnad från perverterade incels) utan i verkligheten och få personer i den ägnar sig åt sjuka sexuella beteenden.

Och nej, en sjuk, störd man som fixerar vid fötter är inget som intresserar en normal kvinna med en hälsosam syn på sex och kärlek.

Fetischisterna kan fortsätta drömma om att hela världen skulle dela deras sjuka egenheter. Nån gång vaknar de förhoppningsvis upp och söker hjälp för sina egna sår i själen istället för att, som nu, projicera sin trasighet på oss normala.
    Haha klart som fan att kvinnliga incels finns, har du nån diagnos eller? Allt du skriver är väldigt skevt. Sök hjälp och sluta häng i forum som inte tilltalar dig. Det enda som tilltalar dig är att anonymt få känna dig som en liten moralpolis. Därute i verkligheten lär du vara tyst som en mus. Ja du, ring efter hjälp. Jag tror du fixar det där till slut.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 01:14:04 följande:
    Du behöver ju inte ha sagt något om din ålder för att andra ska känna till den och det gör vi ju. Var du bor också.

Jag är gift men jag har naturligtvis ingen fru, nej. Detta då jag alltså inte är lesbisk.

Du glömde använda ordet "härinne" i ditt senaste inlägg.
    Ännu mer bullshit. Jag har naturligtvis aldrig avslöjat vare sig ålder eller min hemadress för de totala främlingar jag talat med på forumet. Tror du jag föddes igår eller? 

Nej, det glömde jag inte. Jag använder väl vilka ord jag vill. Lägg dig inte i det du. Och nej, du är ingen kvinna. Du låtsas vara en bara, precis som många andra källarlurkare som säker sig till forumet. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 01:57:03 följande:
    Ännu mer bullshit. Jag har naturligtvis aldrig avslöjat vare sig ålder eller min hemadress för de totala främlingar jag talat med på forumet. Tror du jag föddes igår eller? 

Nej, det glömde jag inte. Jag använder väl vilka ord jag vill. Lägg dig inte i det du. Och nej, du är ingen kvinna. Du låtsas vara en bara, precis som många andra källarlurkare som säker sig till forumet. 
    Mmm. Absolut.
Svar på tråden Tänder du på fötter?