Kopite skrev 2024-06-22 22:02:08 följande:
Haha du låter som en överkänslig incelbrud av generation z som känner sig kränkt av andras åsikter och reagerar med förakt. Du verkar inte medveten om att du, genom din ilskna reaktion förespråkar ett beteende som bygger på självcensur.
I din lilla värld är Du är den korrekta, normala individen och känner dig av dem anledningarna berättigad att angripa alla som inte tänker som du.
Typiskt för generation z. Om du inte tillhör generation z så är du bara tragisk x2.
Jag hoppas att du nångång får uppleva riktig kärlek och att nån t o m dyrkar dina fötter och höjer dig till skyn. Du verkar behöva det.
Kärlek, förståelse och tolerans helar alla sår och du har uppenbarligen väldigt djupa sår.
Haha! Vilken fantastiskt usel människokännare du är. Incelkvinnor existerar inte. Så oupplyst av dig att inte ens fatta en sån sak.
Jag bryr mig inte om era perversioner som sagt. Så länge ni håller dem för er själva och inte sunkar ner familjeinriktade forum med en massa sketna runktrådar om det.
Nej, jag lever inte i nån liten värld (till skillnad från perverterade incels) utan i verkligheten och få personer i den ägnar sig åt sjuka sexuella beteenden.
Och nej, en sjuk, störd man som fixerar vid fötter är inget som intresserar en normal kvinna med en hälsosam syn på sex och kärlek.
Fetischisterna kan fortsätta drömma om att hela världen skulle dela deras sjuka egenheter. Nån gång vaknar de förhoppningsvis upp och söker hjälp för sina egna sår i själen istället för att, som nu, projicera sin trasighet på oss normala.