• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Anonym (Barafördig)

Om hon är attraktiv, skön och avslappnad som person och dessutom har fina och sexiga fötter. Wow, oslagbart. Måste dock ha lärt känna henne lite för att jag ska kunna känna så och därefter förvandlas fötterna till bland det sexigaste jag vet på just henne.

Random fötter på tjejer jag inte känner är inte alls lika speciellt.

• Tukt

Är inte en fetisch, men är sexigt. Och ofta uppskattat att ge dom lite massage.
    Det viktiga med utseendet är att det inte är en massa "parmesan" på dom.

• Meddelande borttaget
  • KimLinnefeldt

Härligt att bli smekt av hennes fötter, och själv känna hennes mjukaste delar mot fötterna. Fötter är nog ganska känsliga. Men de bör vara välvårdade, mjuka, inga vassa naglar.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Normal)

Nej, inte det minsta, och vill heller inte vara med någon som tänder på sånt knäppt. Fetischer överhuvudtaget är bara konstiga och människor som har dem är udda och inte normala. Vill inte ha med såna att göra. 

• Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 14:04:41 följande:

Nej, inte det minsta, och vill heller inte vara med någon som tänder på sånt knäppt. Fetischer överhuvudtaget är bara konstiga och människor som har dem är udda och inte normala. Vill inte ha med såna att göra. 

Känns det bra ?
  • Anonym (Nej men fick en tanke)

Nej, men jag funderar på om min man har nån form av det. Jag har inte tänkt på det tidigare då jag tyckt att det var mysigt men han är rättt fixerad vid mina fötter och skall tvätta dem  fila, massera, smörja och måla mina tånaglar. Men han struntar helt i sina egna förutom klippa tånaglarna.

• Anonym (Fotman)
    Anonym (Nej men fick en tanke) skrev 2024-06-14 14:10:02 följande:

Nej, men jag funderar på om min man har nån form av det. Jag har inte tänkt på det tidigare då jag tyckt att det var mysigt men han är rättt fixerad vid mina fötter och skall tvätta dem  fila, massera, smörja och måla mina tånaglar. Men han struntar helt i sina egna förutom klippa tånaglarna.

Du kanske skulle testa att lägga dina fötter i hans knä, be honom massera dem, smeka hans gren med dem, se vad som händer
  • Lazzi

Är härligt med kvinnofötter gillar att massera o smörja in dom men vet inte om det är så erotisk 

Svar på tråden Tänder du på fötter?