• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (F)
    Anonym (Yep) skrev 2024-06-19 06:56:45 följande:

Ja det gör jag verkligen. Vet inte varför det uppstod riktigt, men helt plötsligt började jag tända på min frus fötter, började filma och massera och smörja in dom åt henne. Hon uppskattar det såklart, även om hon inte riktigt förstår varför jag känner som jag gör. Inget hon stör sig på heller.

När jag tar henne på rygg så brukar hon dra upp benen och lägga sina fötter på mitt bröst, jag brukar ta på dom mycket när vi har sex, både när hon är på rygg, även när hon rider av mig så brukar jag ta mycket på hennes fötter. Otroligt upphetsande och det pirrar verkligen till extra.

Och när jag tar henne bakifrån, så brukar hon lixom korslägga sina fötter och man ser hur hennes fotsulor rynkar sig med hennes njutning.

Och en gång, men bara en gång, så frågade jag henne om jag fick spruta på hennes fötter. Inte henne emot. Så när vi hade haft sex avslutade jag med att ta henne på sängkanten, sen drog jag ut och sprutade på hennes fotsulor. Det var O T R O L I G T upphetsande, det har tyvärr inte hänt igen efter det, dels för att vårt sex har avtagit mer och mer, vilket innebär att det blir svårare och svårare för mig att be om saker, förstår inte riktigt varför det blir pinsammare att be om saker och göra saker ju mindre sex man har?

Vet hon om att du skriver om henne på ett forum? 
  • Anonym (Fotman)
    Anonym (F) skrev 2024-06-19 07:22:28 följande:
    Den där frågan hör inte hemma i den här tråden. Den är inget svar på det TS frågar om. Om du vill veta om partners vet vad man skriver här så bör du starta en egen tråd istället för att störa den här tråden.
  • Tukt
    Anonym (F) skrev 2024-06-19 07:22:28 följande:
    Säkert minst häften av trådarna på Familjeliv handlar om folks partners. Ofta på betydligt mer intima och privata sätt än om någon knådar på ett par fötter.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-15 23:51:35 följande:
    Men nu handlade ju inte om "människor utan en massa störda fetischer" utan om just dig. Det händer ju inte mycket där, eller hur?
    Jo, det händer gott om saker, normala saker. Inte några porrskadade kinks.
  • Anonym (Normal)
    PunkPyret skrev 2024-06-15 23:46:50 följande:
    Är det någon som tvingar dig att läsa?
    Trådarna syns även om man inte skulle gå in i dem. Och så länge ni ska hålla på och använda forumet som en personlig runkchat för era perversioner (vilket Familjeliv inte är ämnat för) så får ni räkna med att få kritik.
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-15 09:48:10 följande:
    Familjedrivet? Det är bolaget Stampen som äger Familjeliv. Och skulle de tycka att en sådan här tråd är fel så har ju de all möjlighet att moderera bort den.
    Dessutom ligger den i ett forum för frågor som berör sex.

Viljan att göra illa och kränka andra är oftast en undertryckt drift. Vissa är starka nog att hantera den genom att få utlopp för den kontrollerat. Andra tar ut den i vardagen på sin omgivning under en föresats att man är sund och har rätten p sin sida. Vilket också är en rätt vanlig världsbild i den nazistiska sfären. Bilden av att man är den enda friska och sunda och att man ska rena resten av världen.
    Det är till för att diskutera familjeliv, därav namnet. Sex finns som ämne men trådarna är menade att användas för seriösa diskussioner och inte till några få patetiska inceltöntar att sitta och runka till. 

Det säger sig självt att fetischer inte är något normalt. En mycket liten del av befolkningen ägnar sig åt dem, därav något avvikande och inte normalt. 

Ditt nazistdravel är ju bara skrattretande intelligensbefriat att dra här. Jag bryr mig inte ett jota vad ni ägnar er åt för perviga osmakligheter i er egen privata sfär.

Går ni in på ett familjeforum dock och använder detta som en ren porrchat så kommer ni få kritik. Räkna inte med nåt annat. 
  • Anonym (Nej men fick en tanke)
    Anonym (Fotman) skrev 2024-06-14 14:15:34 följande:
    Du kanske skulle testa att lägga dina fötter i hans knä, be honom massera dem, smeka hans gren med dem, se vad som händer
    Har jag gjort 100 ggr, men jag vet inte om det då är om det är själva fötterna eller beröringen av hans gren som är grejen då. 
  • Anonym (Nej men fick en tanke)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-21 02:50:30 följande:
    Det är till för att diskutera familjeliv, därav namnet. Sex finns som ämne men trådarna är menade att användas för seriösa diskussioner och inte till några få patetiska inceltöntar att sitta och runka till. 

Det säger sig självt att fetischer inte är något normalt. En mycket liten del av befolkningen ägnar sig åt dem, därav något avvikande och inte normalt. 

Ditt nazistdravel är ju bara skrattretande intelligensbefriat att dra här. Jag bryr mig inte ett jota vad ni ägnar er åt för perviga osmakligheter i er egen privata sfär.

Går ni in på ett familjeforum dock och använder detta som en ren porrchat så kommer ni få kritik. Räkna inte med nåt annat. 
    Men snälla nån, den här tråden handlar om män som gillar kvinnors fötter. Det är gulligt och fint. Kan du inte ta den där aggressionen och lägga i någon av alla diskussioner som rör "Min fru med andra män" dubbelmackor, extramän och sån destruktiv kärlekslös skit istället?

Fötter för fasen...sånt skall uppmuntras :) 
  • Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-21 02:50:30 följande:

Ah, vad fint att du likt en riddare tar det ansvar Familjeliv själva inte gör för sitt forum. Men din ilska pekar pekar på störningar större än att massera sin partners fot.
    Trevlig midsommar!
Svar på tråden Tänder du på fötter?