Tänder du på fötter?
Hej?
Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch?
Hej?
Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch?
Ja det gör jag verkligen. Vet inte varför det uppstod riktigt, men helt plötsligt började jag tända på min frus fötter, började filma och massera och smörja in dom åt henne. Hon uppskattar det såklart, även om hon inte riktigt förstår varför jag känner som jag gör. Inget hon stör sig på heller.
När jag tar henne på rygg så brukar hon dra upp benen och lägga sina fötter på mitt bröst, jag brukar ta på dom mycket när vi har sex, både när hon är på rygg, även när hon rider av mig så brukar jag ta mycket på hennes fötter. Otroligt upphetsande och det pirrar verkligen till extra.
Och när jag tar henne bakifrån, så brukar hon lixom korslägga sina fötter och man ser hur hennes fotsulor rynkar sig med hennes njutning.
Och en gång, men bara en gång, så frågade jag henne om jag fick spruta på hennes fötter. Inte henne emot. Så när vi hade haft sex avslutade jag med att ta henne på sängkanten, sen drog jag ut och sprutade på hennes fotsulor. Det var O T R O L I G T upphetsande, det har tyvärr inte hänt igen efter det, dels för att vårt sex har avtagit mer och mer, vilket innebär att det blir svårare och svårare för mig att be om saker, förstår inte riktigt varför det blir pinsammare att be om saker och göra saker ju mindre sex man har?