• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Anonym (AL (Kvinna))
    Anonym (Kille 28) skrev 2018-02-08 13:03:31 följande:
    Underbart att hon har på sig dom i sängen!
    Men alltså, har man en partner som har en sko/fot-fetisch så är det ju självklart att man har de skor som han tycker om i sängen, precis som att andra har på sig snygga underkläder. Vi har nog åtminstone 10 par olika skor som min sambo tycker om och som vi bara använder i detta syfte...!
    Vissa har jag köpt som en överraskning till honom och vissa har han köpt ! 
  • Jannne k

Ja så är det vi har sandaler o stövlar som bara används i sängen ej i vardagen

• Anonym (AL (Kvinna))

Jag har jättemånga skor och fina fötter, men jag behåller dom för mig själv :)

• Anonym (fossing)
    Anonym (AL (Kvinna)) skrev 2018-02-08 14:24:00 följande:

Jag har jättemånga skor och fina fötter, men jag behåller dom för mig själv :)

Varför har man skor på fötterna i sängen när man har fina fötter?
    Är inte fina fötter till för att kolla in och slicka på?
    Blir lite svårt när skorna är på.
  • Anonym (AL (Kvinna))
    Anonym (fossing) skrev 2018-02-08 15:28:34 följande:
    För att min sambo har både sko och fot-fetisch :) Men han kan t.ex ta av ena skon ibland, och dessutom så har jag inte skor varje gång!
  • Sneakers

Jag tänder inte direkt på fötter men tänder på sneakers! Prova, fantisera, köpa till mig själv och till frun. Ha dem på mig, se frun ha dem på sig, gärna när man har sex eller onanerar. Frun tänder inte alls på det men låter mig hållas och jag älskar min fru för att hon låter mig ha min lilla hemlighet. Kan inte exakt beskriva vad det är som är så upphetsande, men har känt så sedan jag var barn. Kan bli helt otroligt kåt om jag ser ett par upphetsande skor på stan, främst när kvinnor har dem på sig. Skorna måste vara rena och fräscha, smutsiga skor är totalt avtändande. Jag tänder på joggingskor, träningsskor, basketskor och retromodeller, men inte alls på converse. Bland det allra hetaste är Reebok Freestyle Hi som jag älskar om frun har på sig. Nike Air Force 1 och andra retro basketskor är också favoriter, men även moderna former av löparskor är hett. När jag var yngre skämdes jag nästan över mina känslor men har numera accepterat och bejakar snarare känslan jag har. Det skadar ju ingen annan och jag kan inte rå för att jag alltid har haft denna känsla för sneakers. Det är dock en hemlighet som bara min fru känner till och jag ser inte varför jag skulle vara öppen med det heller. Någon annan som har samma fetish?

• Pussan
    Anonym (fossing) skrev 2018-02-08 15:28:34 följande:
    Det beror ju på hur skorna ser ut! Jag älskar att känna mig sexig i höga klackar och gärna bara smala remmar över foten, då går det så bra att slicka på fötterna och suga på tårna, som jag absolut älskar när han gör!
    Flip-flops går bra också, har många fina med lite kilklack som gör dem också rätt sexiga. Men då måste ju fötterna vara fina och välskötta och naglarna målade.
    Och som andra har skrivit här, jag har också skor och stövlar som jag bara har för att knulla i, både såna som jag köpt själv och som jag har fått. Lårhöga knallröda lackstövlar med decimeterhöga stilettklackar, är det inte rätt läckert?
Svar på tråden Tänder du på fötter?