Tänder du på fötter?
Hej?
Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch?
Hej?
Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch?
Brukar ha de när vi knullar så sexigt tycker jag
Ja så är det vi har sandaler o stövlar som bara används i sängen ej i vardagen
Har al kvinnan några häliga skor/ fötter att visa???
Jag har jättemånga skor och fina fötter, men jag behåller dom för mig själv :)
Ok se om det är någon annan som vill lägga ut skor / fötter ...
Jag har jättemånga skor och fina fötter, men jag behåller dom för mig själv :)
Jag tänder inte direkt på fötter men tänder på sneakers! Prova, fantisera, köpa till mig själv och till frun. Ha dem på mig, se frun ha dem på sig, gärna när man har sex eller onanerar. Frun tänder inte alls på det men låter mig hållas och jag älskar min fru för att hon låter mig ha min lilla hemlighet. Kan inte exakt beskriva vad det är som är så upphetsande, men har känt så sedan jag var barn. Kan bli helt otroligt kåt om jag ser ett par upphetsande skor på stan, främst när kvinnor har dem på sig. Skorna måste vara rena och fräscha, smutsiga skor är totalt avtändande. Jag tänder på joggingskor, träningsskor, basketskor och retromodeller, men inte alls på converse. Bland det allra hetaste är Reebok Freestyle Hi som jag älskar om frun har på sig. Nike Air Force 1 och andra retro basketskor är också favoriter, men även moderna former av löparskor är hett. När jag var yngre skämdes jag nästan över mina känslor men har numera accepterat och bejakar snarare känslan jag har. Det skadar ju ingen annan och jag kan inte rå för att jag alltid har haft denna känsla för sneakers. Det är dock en hemlighet som bara min fru känner till och jag ser inte varför jag skulle vara öppen med det heller. Någon annan som har samma fetish?