Inlägg från: Anonym (AL (Kvinna)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AL (Kvinna))

Tänder du på fötter?

Jag gör inte det men min sambo gör det! Han har en fot-fetisch. Han tycker även om skor.

Han får utlopp för sin fetisch då jag inte tycker att det är en big deal. Han får göra vad han vill med mina fötter ;) Sen ibland brukar jag ge honom ett "footjob" eller annat som han tycker om. 

Han säger att mina fötter är vackrast i världen! ;) Men jag tror inte att alla som har en fot-fetisch tycker om likadana fötter. Men mina är iaf ganska smala och starka, och jag har "långtån" som är lite längre än stortån. Jag har även alltid målade naglar, oavsett om det är vinter eller sommar.

• Anonym (AL (Kvinna))
    Anonym (Kille 28) skrev 2018-02-08 13:03:31 följande:
    Underbart att hon har på sig dom i sängen!
    Men alltså, har man en partner som har en sko/fot-fetisch så är det ju självklart att man har de skor som han tycker om i sängen, precis som att andra har på sig snygga underkläder. Vi har nog åtminstone 10 par olika skor som min sambo tycker om och som vi bara använder i detta syfte...!
    Vissa har jag köpt som en överraskning till honom och vissa har han köpt ! 
  • Anonym (AL (Kvinna))

Jag har jättemånga skor och fina fötter, men jag behåller dom för mig själv :)

• Anonym (AL (Kvinna))
    Anonym (fossing) skrev 2018-02-08 15:28:34 följande:
    Varför har man skor på fötterna i sängen när man har fina fötter?
    Är inte fina fötter till för att kolla in och slicka på?
    Blir lite svårt när skorna är på.
    För att min sambo har både sko och fot-fetisch :) Men han kan t.ex ta av ena skon ibland, och dessutom så har jag inte skor varje gång!
Svar på tråden Tänder du på fötter?