• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Anonym (nej)

Nej inte det minsta! Tycker de allra flesta fötter är osmakliga och fula.

• Anonym (AL (Kvinna))

Jag gör inte det men min sambo gör det! Han har en fot-fetisch. Han tycker även om skor.

Han får utlopp för sin fetisch då jag inte tycker att det är en big deal. Han får göra vad han vill med mina fötter ;) Sen ibland brukar jag ge honom ett "footjob" eller annat som han tycker om. 

Han säger att mina fötter är vackrast i världen! ;) Men jag tror inte att alla som har en fot-fetisch tycker om likadana fötter. Men mina är iaf ganska smala och starka, och jag har "långtån" som är lite längre än stortån. Jag har även alltid målade naglar, oavsett om det är vinter eller sommar.

• Anonym (Kille 28)

Jag älskar kvinnofötter i högklackade skor. Länge trodde jag att jag var ensam om att ha denna fetisch, tills jag blev äldre och insåg att jag inte var ensam.

Det första jag tittar på när jag kollar på tjejer, det är vad hon har för slags skor. Hon kan vara en 10:a utseendemässigt, men om hon har typ sneakers på sig, då väljer jag hellre hennes kompis som är en 6:a bara för att hon har på sig ett par sexiga, välanvända pumps.

Det gör henne så mycket sexigare tycker jag. Jag hade en kollega för två som jag tyckte var så sexig för hon bar alltid högklackat på jobbet. En dag märkte jag att hon ibland bytte skor och lämnade kvar hennes pumps som hon haft på sig hela dagen vid skrivbordet när hon gick hem. Jag bestämde mig då för att "jobba över", och när alla kollegor hade lämnat kontoret så gick jag till hennes plats och tog pumpsen. Jag låste in mig på toaletten, slickade rent insidan av skorna, de smakade fotsvett och var fortfarande varma. Sen runkade jag och sprutade världens största sats i den högra skon. Tog lite av satsen och hällde ut lite grann även i den vänstra skon. Sen la jag tillbaka skorna vid hennes plats. När jag sedan dagen efter såg henne ha på sig de och gå runt med min sats, ja, det gav mig världens kick.

• Anonym (fossing)

Jag spanar alltid in kvinnors fötter när de går barfota, i flipflops eller i sandaler utan strumpor. Fötterna är jämte rumpan en klart sexigare kroppsdel än t.ex. brösten.

En sexig fot är kvinnlig, sund, välbevarad och välvårdad, inte en massa förhårdnader, nageltrång, hallux valgus och sådant. Stor eller liten, smal eller mullig, nagellack eller ej, spelar inte så stor roll, däremot formen dvs ju kvinnligare desto bättre. Älskar när man ser tårna, fotsulorna och hälsenorna på en tjej.

Och ja, jag vill gärna smeka, massera, slicka och suga på dem.
    Har masserat, men inte vågat göra det andra.

• Anonym (Mm)

Smala finlemmade kvinnofötter är otroligt sexigt men breda knubbiga finner jag avtändande

• Anonym (Kille 28)
    Jannne k skrev 2018-02-08 08:44:37 följande:

Gillar oxå fötter i pumps med nylon frugans fötter här

Underbart att hon har på sig dom i sängen!
  • Anonym (Händer)

Jag tänder på brasan och ett stearinljus eller två. Svårt att få fötter att brinna.....

Svar på tråden Tänder du på fötter?