• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Lazzi
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 14:04:41 följande:

Nej, inte det minsta, och vill heller inte vara med någon som tänder på sånt knäppt. Fetischer överhuvudtaget är bara konstiga och människor som har dem är udda och inte normala. Vill inte ha med såna att göra. 

Skulle gärna smörja in o massera dina fötter så du skulle känna va skönt de är med beröring 
    För tror inte du får de så ofta 
  • Anonym (B.Pitt)

Ja, jag tycker att kvinnofötter kan vara mycket sexiga, vackra och så otroligt fina. För mig är faktiskt en deal breaker om jag ska vara ihop med en tjej eller inte. Spelar ingen roll hur hon är i övrigt om jag ser att hon har grova, stora, ådriga fötter med spruckna hälar och smuts under naglar Kräks

Fötterna hos en kvinna ska inte vara för stora, ska vara välvårdade, inga förhårdnader eller defekt, röd nagellack. Jag tycker att fötterna avspeglar ens personlighet faktiskt.

Jag själv är en kille men är noga med att ha välvårdade fötter.

• Anonym (B.Pitt)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 14:04:41 följande:

Nej, inte det minsta, och vill heller inte vara med någon som tänder på sånt knäppt. Fetischer överhuvudtaget är bara konstiga och människor som har dem är udda och inte normala. Vill inte ha med såna att göra. 

Tycker man att fötter är äckliga då kan man undra hur den personens fötter ser ut egentligen. Om du tycker att fötterna är äckligt, då har du en väldigt konstig relation till dina egna fötter.
  • Anonym (Helena)

Känner inget speciellt för fötterna, men hänt att killar velat spruta på dem och det är helt ok för mig.

• Anonym (Normal)
    Anonym (B.Pitt) skrev 2024-06-14 15:27:55 följande:
    Tycker man att fötter är äckliga då kan man undra hur den personens fötter ser ut egentligen. Om du tycker att fötterna är äckligt, då har du en väldigt konstig relation till dina egna fötter.
    Nej, det har jag inte. Tar hand om hela min kropp och så även fötterna med fotbad, fila och smörja in. Precis som de flesta hygieniska personer gör.
    Men det är fortfarande ingen sexig del av kroppen rent utseendemässigt.

Sen är det bara motbjudande med störda typer som ska snurra in sig på vissa kroppsdelar. Det sunda är att man attraheras av helheten och inte ägnar en viss kroppsdel mer kärlek än de andra. 

Foten är dessutom ingen kroppsdel som signalerar fertilitet så därför rent ologiskt att tända på fötter. Nåt som inte stämmer i hjärnan. Blir bara äcklad. 
  • Anonym (Normal)
    Lazzi skrev 2024-06-14 14:48:26 följande:
    Skulle gärna smörja in o massera dina fötter så du skulle känna va skönt de är med beröring 
    För tror inte du får de så ofta 
    Jag smörjer redan in mina egna fötter och behöver verkligen ingen pervers typ att dregla över dem. Normala människor är att föredra, såväl sexuellt som i alla andra sammanhang. 
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-14 14:08:41 följande:
    Känns det bra ?
    Japp. Det känns mycket bra att slippa folk med fotfetischer eftersom de bara får en att må illa. 
  • PunkPyret
    Anonym (B.Pitt) skrev 2024-06-14 15:09:31 följande:

Ja, jag tycker att kvinnofötter kan vara mycket sexiga, vackra och så otroligt fina. För mig är faktiskt en deal breaker om jag ska vara ihop med en tjej eller inte. Spelar ingen roll hur hon är i övrigt om jag ser att hon har grova, stora, ådriga fötter med spruckna hälar och smuts under naglar Kräks

Fötterna hos en kvinna ska inte vara för stora, ska vara välvårdade, inga förhårdnader eller defekt, röd nagellack. Jag tycker att fötterna avspeglar ens personlighet faktiskt.

Jag själv är en kille men är noga med att ha välvårdade fötter.

Håller med dig från ¨andra sidan¨, jag känner mig absolut mycket sexigare med bara fötter i några snygga/sexiga öppna skor med röda naglar än vad jag gör om jag måste ha hela skor och - hemska tanke - strumpor. 
  • PunkPyret
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 22:33:49 följande:
    Japp. Det känns mycket bra att slippa folk med fotfetischer eftersom de bara får en att må illa. 
    Då mår du kanske bättre om du låter bli att läsa och skriva i en tråd som heter ¨Tänder du på fötter¨ ?
  • Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 22:33:49 följande:
    Ändå lite intressant att du har åsikter om det du tycker är udda, samtidigt som du verkar ha ett tvångsbeteende att kränka andra människor. Du är nog inte fullt så normal som du själv tror.
Svar på tråden Tänder du på fötter?