• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Anonym (M)
    Kopite skrev 2024-06-23 01:36:12 följande:
    . Därute i verkligheten lär du vara tyst som en mus.
    Hon är en rätt försynt person ja.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 01:17:05 följande:
    Och jag har som sagt aldrig skrivit något om sex på forumet (med "forumet" menar jag härinne).
    Självklart har jag fel. Frölundas alla normala killar hänger ständigt hos dig.
    Skitsamma. Att du sitter härinne och ens går in i en sån här tråd mitt i natten skvallrar ganska tydligt om att du inte är gift. Du hitta på, som så många andra mytomaner online. 

De enda som hänger hos mig är normala människor. Det är allt du behöver veta. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Normal)
    Kopite skrev 2024-06-23 01:36:12 följande:
    Haha klart som fan att kvinnliga incels finns, har du nån diagnos eller? Allt du skriver är väldigt skevt. Sök hjälp och sluta häng i forum som inte tilltalar dig. Det enda som tilltalar dig är att anonymt få känna dig som en liten moralpolis. Därute i verkligheten lär du vara tyst som en mus. Ja du, ring efter hjälp. Jag tror du fixar det där till slut.
    Nej, det har jag inte. Och nej, det finns inga kvinnliga incels eftersom kvinnor alltid har möjlighet att hitta någon, till skillnad från incelfånar som skapar töntiga runkdiskussioner online. Du gillar verkligen att föra över ditt egna ensamma tillstånd på alla andra va? 

Nej, jag kommer inte att söka nån hjälp för jag är inte den som är sjuk här. Sök hjälp själv för dina perviga tankar. 

Jag behöver inte vara tyst ute i verkligheten eftersom min åsikt representerar det normala.

Det är ni som hela tiden måste söka er till nätforum med hemliga namn för att ni inte vågar yppa ett ord till nån irl om era knasiga tankar. Förstår att det måste kännas frustrerande. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 02:00:11 följande:
    Hon är en rätt försynt person ja.
    Verkligen inte. Jag står för det jag säger och har inga problem med att vara ärlig om det även i verkliga livet. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 01:58:50 följande:
    Mmm. Absolut.
    Visa den text där jag skulle avslöjat min ålder och hemadress? Annars kan du knipa igen. Och håll dig till ämnet. Det är inte mina personuppgifter som är ämne för diskussionen här. 

Jag säger det igen, när ni gör trådar där frågor ställs kring sexuella perversioner så får ni faktiskt ta i beräkningen att folk kommer säga vad de tycker, även om deras tankar inte alltid stryker medhårs. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 02:12:55 följande:
    Mmm.
    Vad "mmm"? Hade du inget mer vettigt att säga nu eller?
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 02:15:34 följande:
    Vad "mmm"? Hade du inget mer vettigt att säga nu eller?
    Jag håller med dig helt och hållet ju.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 02:14:50 följande:
    Jag säger det igen, när ni gör trådar där frågor ställs kring sexuella perversioner så får ni faktiskt ta i beräkningen att folk kommer säga vad de tycker, även om deras tankar inte alltid stryker medhårs. 
    Visa mig ett ställe där jag skriver om sex HÄRINNE eller en tråd jag startat då? Det har ju aldrig hänt.
Svar på tråden Tänder du på fötter?