Kopite skrev 2024-06-23 01:36:12 följande:
Haha klart som fan att kvinnliga incels finns, har du nån diagnos eller? Allt du skriver är väldigt skevt. Sök hjälp och sluta häng i forum som inte tilltalar dig. Det enda som tilltalar dig är att anonymt få känna dig som en liten moralpolis. Därute i verkligheten lär du vara tyst som en mus. Ja du, ring efter hjälp. Jag tror du fixar det där till slut.
Nej, det har jag inte. Och nej, det finns inga kvinnliga incels eftersom kvinnor alltid har möjlighet att hitta någon, till skillnad från incelfånar som skapar töntiga runkdiskussioner online. Du gillar verkligen att föra över ditt egna ensamma tillstånd på alla andra va?
Nej, jag kommer inte att söka nån hjälp för jag är inte den som är sjuk här. Sök hjälp själv för dina perviga tankar.
Jag behöver inte vara tyst ute i verkligheten eftersom min åsikt representerar det normala.
Det är ni som hela tiden måste söka er till nätforum med hemliga namn för att ni inte vågar yppa ett ord till nån irl om era knasiga tankar. Förstår att det måste kännas frustrerande.