• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Pussan
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-21 02:43:37 följande:
    Trådarna syns även om man inte skulle gå in i dem. Och så länge ni ska hålla på och använda forumet som en personlig runkchat för era perversioner (vilket Familjeliv inte är ämnat för) så får ni räkna med att få kritik.
    Frågan kvarstår obesvarad; även om trådarna syns - är det någon som tvingar dig att läsa?
    f ö är dina inlägg inte kritiska, de är bara aggresiva
  • Anonym (Mysteriet löst)
    Trådarna syns även om man inte skulle gå in i dem. Och så länge ni ska hålla på och använda forumet som en personlig runkchat för era perversioner (vilket Familjeliv inte är ämnat för) så får ni räkna med att få kritik.
    Det märks väldigt tydligt att du inte får nåt i alla fall, det är faktiskt den enda poäng sådana som du lyckas få fram.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-21 02:40:35 följande:
    Jo, det händer gott om saker, normala saker. Inte några porrskadade kinks.
    Nej, hunnybunny. Det händer inte gott om saker och du närmar dig 45.
  • Kopite
    Så du är en sån som spenderar din sorgliga tid här inne och går in i trådar där ämnet absolut inte tilltalar dig för att leka moralpolis och peka hit och dit med din låtsaspinne för att försöka läxa upp andra baserat på vad dem gillar eller inte när det skiljer sig från det som du uppfattar som korrekt/normalt eller inte?

Såna här forum existerar just för att människor ska kunna prata ämnen som många gånger kan vara mycket svåra att prata om med vem som helst. Människor mår bäst när dem får prata ut om saker, det är poängen och du verkar ha missat den.

I stället kallar dig även för normal för det känns ju tryggt men fatta nångång, du är inte normal så skriv "onormal" i stället eller snarare bara "sjuk". Använd forumet till din fördel så att du kan ta itu med dina uppenbara problem i stället för att försöka leka bot. Skaffa dig ett liv men innan du gör det, sök hjälp. 

I annat fall kan du väl skriva ditt riktiga namn och lägga upp en bild på dig själv som profilbild om du är så transparent i ditt liv? Så nu, sätt fart honey.
  • Kopite

Så i stället för att käfta med toxic mfs som hänger inne på trådar av andra skäl än att bidra till tråden så ska jag också försöka att bidra till denna tråd.

Jag har alltid haft en fascination till kvinnors fötter, inte allas fötter utan bara vissas. Kan inte sätta fingret på vad det är exakt som lockar men det har nog mest att göra med personens egna kroppsdoft, om den tilltalar mig eller inte. Om personen behagar mig eller inte och om personen har vissa specifika drag. 

Har personen allt det där så kommer jag att dyrka den personens fötter. Får jag till en relation med den personen så kommer är en stor del av förspelet och en del av själva sexakten att involvera hennes fötter. Vissa tjejer jag träffat har älskat det, andra har tyckt att det inte är så nice med en sån fetisch pga fotsvett osv. 

Men jag vet inte, jag älskar kvinnans fötter. Älskar att ta på dem, titta på dem, kyssa dem, slicka dem, suga på dem, massera dem, lukta på dem, dyrka dem.

Fötter är så intima samtidigt som dem är så robusta. Helt underbart.

• Kopite
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-15 01:58:48 följande:
    Varför ska jag respektera otäcka skummisar som kommer in på ett familjedrivet forum och dreglar ner detta med sina osmakliga perversioner? Kränker man andra så kan man räkna med samma behandling i retur vilket är precis vad jag ger tillbaka just nu.

Jo, jag är sund, till skillnad från folk med tvångsmässiga sexuella fixeringar som de måste äckla sig med överallt, även på platser där det verkligen inte lämpar sig.
    Haha du låter som en överkänslig incelbrud av generation z som känner sig kränkt av andras åsikter och reagerar med förakt. Du verkar inte medveten om att du, genom din ilskna reaktion förespråkar ett beteende som bygger på självcensur. 

I din lilla värld är Du är den korrekta, normala individen och känner dig av dem anledningarna berättigad att angripa alla som inte tänker som du.

Typiskt för generation z. Om du inte tillhör generation z så är du bara tragisk x2.

Jag hoppas att du nångång får uppleva riktig kärlek och att nån t o m dyrkar dina fötter och höjer dig till skyn. Du verkar behöva det. 

Kärlek, förståelse och tolerans helar alla sår och du har uppenbarligen väldigt djupa sår.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-22 00:49:58 följande:
    Nej, hunnybunny. Det händer inte gott om saker och du närmar dig 45.
    Jo, det gör det visst och nej, jag börjar inte närma mig 45. Vad är det ens för skitsnack?

Det är ju du här som knappast får nåt sex eftersom du måste sitta på ett anonymt onlineforum och skriva grisiga inlägg om störda perversioner. Tro för all del inte att alla har det lika fattigt som du och andra incels härinne på den fronten. 
  • Anonym (Normal)
    Pussan skrev 2024-06-21 22:57:57 följande:
    Frågan kvarstår obesvarad; även om trådarna syns - är det någon som tvingar dig att läsa?
    f ö är dina inlägg inte kritiska, de är bara aggresiva
    Så länge ni inte respekterar forumet så kommer ni få kritik för det som sagt. Spela roll om den kritiken är arg eller inte. Den är fullt legitim. 

• Anonym (Normal)
    Anonym (Mysteriet löst) skrev 2024-06-22 00:24:40 följande:
    Det märks väldigt tydligt att du inte får nåt i alla fall, det är faktiskt den enda poäng sådana som du lyckas få fram.
    Nej, det är det inte. Det tydliga är snarare att incels som du inte får något eftersom du istället kommer in i sunktrådar likt den här och försöker få utlopp för dina egna böjelser.

Sånt beteende vittnar tydligt om en desperat incel som inte kan vända sig nån annanstans då han får nobben överallt. 
Svar på tråden Tänder du på fötter?