Tänder du på fötter?
Hej?
Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch?
Hej?
Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch?
Så i stället för att käfta med toxic mfs som hänger inne på trådar av andra skäl än att bidra till tråden så ska jag också försöka att bidra till denna tråd.
Jag har alltid haft en fascination till kvinnors fötter, inte allas fötter utan bara vissas. Kan inte sätta fingret på vad det är exakt som lockar men det har nog mest att göra med personens egna kroppsdoft, om den tilltalar mig eller inte. Om personen behagar mig eller inte och om personen har vissa specifika drag.
Har personen allt det där så kommer jag att dyrka den personens fötter. Får jag till en relation med den personen så kommer är en stor del av förspelet och en del av själva sexakten att involvera hennes fötter. Vissa tjejer jag träffat har älskat det, andra har tyckt att det inte är så nice med en sån fetisch pga fotsvett osv.
Men jag vet inte, jag älskar kvinnans fötter. Älskar att ta på dem, titta på dem, kyssa dem, slicka dem, suga på dem, massera dem, lukta på dem, dyrka dem.
Fötter är så intima samtidigt som dem är så robusta. Helt underbart.