• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • 3micke

Tänder på fina fötter, och klädda i nylon.
    Oerhört sexigt, och ibland varit med kvinnor som använt dem till både ett och annat....

F.ö. den vanligaste fetishen.

• Anonym (Helena)

Kan inte vara lätt att ha den dragningen på sommaren med alla dessa bara fötter.
    Kan heller inte vara lätt att finna likasinnad.

• Sam Ståhl
    3micke skrev 2024-06-29 16:57:30 följande:

Tänder på fina fötter, och klädda i nylon.
    Oerhört sexigt, och ibland varit med kvinnor som använt dem till både ett och annat....

F.ö. den vanligaste fetishen.

Nylon är mycket trevligt, det finns det många som gärna skriver under på, inklusive mig.Tungan ute

Du skriver också att du ibland varit med kvinnor som använt dem till både ett och annat. Utveckla gärna vad du menar med det!Glad
  • Tukt
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-29 20:13:35 följande:

Kan inte vara lätt att ha den dragningen på sommaren med alla dessa bara fötter.
    Kan heller inte vara lätt att finna likasinnad.

Fast det är väl inte något unikt för fötter. Sommartid finns det ju något för alla att titta på.
  • Anonym (Helena)
    Tukt skrev 2024-06-29 20:57:07 följande:
    Fast det är väl inte något unikt för fötter. Sommartid finns det ju något för alla att titta på.
    Har ingen procentsiffra men efterfrågan och utbud verkar inte matcha varandra.
  • Tukt
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-29 21:54:50 följande:
    Har ingen procentsiffra men efterfrågan och utbud verkar inte matcha varandra.
    Procentsiffra över vad?
  • Anonym (Helena)
    Tukt skrev 2024-06-29 22:29:44 följande:
    Procentsiffra över vad?
    hur många av de båda könen som gillar fötter.
  • Tukt
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-29 23:39:15 följande:
    hur många av de båda könen som gillar fötter.
    Ah, du menar så. Men det jag menade var att för de flesta som gillar någon form av kroppsdel så kan det ju bli svårt på sommaren med så mycket blottat. Inte bara bara fötter.
  • hansub

Fötter är en av de vackraste delarna av en kvinnas kropp. Jag älskar dem och kan kyssa och smeka dem i timmar.

sub82
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tänder du på fötter?