• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Anonym (fossing)
    Pussan skrev 2018-02-08 23:19:19 följande:
    Det beror ju på hur skorna ser ut! Jag älskar att känna mig sexig i höga klackar och gärna bara smala remmar över foten, då går det så bra att slicka på fötterna och suga på tårna, som jag absolut älskar när han gör!
    Flip-flops går bra också, har många fina med lite kilklack som gör dem också rätt sexiga. Men då måste ju fötterna vara fina och välskötta och naglarna målade.
    Och som andra har skrivit här, jag har också skor och stövlar som jag bara har för att knulla i, både såna som jag köpt själv och som jag har fått. Lårhöga knallröda lackstövlar med decimeterhöga stilettklackar, är det inte rätt läckert?
    Visst, Lårhöga knallröda lackstövlar med decimeterhöga stilettklackar ser raffigt ut, men det överlägset läckraste är ändå att få se kvinnan i bara mässingen så som Gud har skapat henne. Bara då kan man få mesta möjliga kroppskontakt fullt ut medan man knullar, samt före och efter. Känslan av varm, len, naken kvinnohud kommer ett par lårhöga stövlar inte ens i närheten av och dessutom häver de det annars så härliga lårdallret som mogna, yppiga damer har.
  • Anonym (Nejs)

Tycker de varken är fina eller fula. Det är fötter liksom.. Som om man skulle bli kåt på armbågar eller öron. Nä.

• Boozt

Ja det gör jag verkligen. Viil slcka dem, suga dina tår, tar jag dej i missionären vill jag att du lägger dina fötter över mitt ansikte så att jag kan slicka dem samtidigt som jag knullar dej. Gillar även att du runkar av mej mellan dina fötter med mer..kontakta mig gärna på mail: boozt66@gmail.com eller Skype: Boozt 66

Kik: Utomhus_6   eller ring mej på: 0762  81 01 93

• Sökaren75

Gammal tråd ser jag,, men ja,, jag tänder oerhört på kvinnofötter, gjort det hela livet,, runkat i buskar å allt i min ungdom på grund av lust och åtrå, smygkikar på stan och affärer. Hänt att jag varit tvungen att gå på dass även i vuxen ålder,,

Rätt fot, liten solbränd fot med välvårdade naglar,, och det tar 0,1 sekunder för min hjärna att skicka blod till ni vet var, omöjligt att stoppa,,, men börjar se det som en tillgång istället för sjukdom eller handicap haha,

Era fötter är helt enkelt sexiga,,

• Anonym (Arches)

Mmm tar hand om o är öppen med det med mina dejter, så ja de e härligt

• Sam Ståhl

Fotfetisch liksom fetisch för strumpor och skor är mycket vanligt! Tror nån nåt annat har man fel.

Naturligtvis finns det olika sätt att leva ut och njuta av detta.

Jag personligen är väldigt fascinerad av såväl vackra eleganta feminina skor som nylonstrumpor men också träningsskor, sneakers, slouch socks osv.

Det är inte så enkelt att hitta likasinnade men jag vet att det finns massor av oss.

Bifogar några bildexempel (och ja, det är jag på bild)!

• Sam Ståhl

Fotfetisch liksom fetisch för strumpor och skor är mycket vanligt! Tror nån nåt annat har man fel.

Naturligtvis finns det olika sätt att leva ut och njuta av detta.

Jag personligen är väldigt fascinerad av såväl vackra eleganta feminina skor som nylonstrumpor men också träningsskor, sneakers, slouch socks osv.

Det är inte så enkelt att hitta likasinnade men jag vet att det finns massor av oss.

Bifogar några bildexempel (och ja, det är jag på bild)!

Nån ytterligare bild...

Svar på tråden Tänder du på fötter?