• Anonym (Kvinna)

Tänder du på fötter?

Hej?

Tänder du på fötter? Hur ser en sexig fot ut och vad vill du göra med dem? Får du utlopp för din fetisch? 

• Svar på tråden Tänder du på fötter?
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 22:32:16 följande:
    Jag smörjer redan in mina egna fötter och behöver verkligen ingen pervers typ att dregla över dem. Normala människor är att föredra, såväl sexuellt som i alla andra sammanhang. 
    Fast nu är det ju så att det mest blir andra sammanhang, eller hur?
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-15 00:28:15 följande:
    Ändå lite intressant att du har åsikter om det du tycker är udda, samtidigt som du verkar ha ett tvångsbeteende att kränka andra människor. Du är nog inte fullt så normal som du själv tror.
    Varför ska jag respektera otäcka skummisar som kommer in på ett familjedrivet forum och dreglar ner detta med sina osmakliga perversioner? Kränker man andra så kan man räkna med samma behandling i retur vilket är precis vad jag ger tillbaka just nu.

Jo, jag är sund, till skillnad från folk med tvångsmässiga sexuella fixeringar som de måste äckla sig med överallt, även på platser där det verkligen inte lämpar sig.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-15 00:34:25 följande:
    Fast nu är det ju så att det mest blir andra sammanhang, eller hur?
    Trött gammal klyscha det där om att människor utan en massa störda fetischer skulle gå sexlösa. Det är snarare tvärtom - folk som måste gå in och tvångsmässigt skriva om sitt eget avvikande beteende är de som inte får nåt sex i verkliga livet, just för att ingen vettig människa IRL vill veta av deras snuskgubberier.

Synd att dessa kusliga basementdwellers inte tycks begripa att folk tycker det är lika avtändande att läsa om deras sunkpreferenser online.
  • Anonym (Normal)
    PunkPyret skrev 2024-06-14 23:50:09 följande:
    Då mår du kanske bättre om du låter bli att läsa och skriva i en tråd som heter ¨Tänder du på fötter¨ ?
    Jag mår bättre när folk slutar sunka ner detta forum med en massa sjuka trådar som inte hör hemma här. 
  • Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-15 01:58:48 följande:
    Varför ska jag respektera otäcka skummisar som kommer in på ett familjedrivet forum och dreglar ner detta med sina osmakliga perversioner? Kränker man andra så kan man räkna med samma behandling i retur vilket är precis vad jag ger tillbaka just nu.

Jo, jag är sund, till skillnad från folk med tvångsmässiga sexuella fixeringar som de måste äckla sig med överallt, även på platser där det verkligen inte lämpar sig.
    Familjedrivet? Det är bolaget Stampen som äger Familjeliv. Och skulle de tycka att en sådan här tråd är fel så har ju de all möjlighet att moderera bort den.
    Dessutom ligger den i ett forum för frågor som berör sex.

Viljan att göra illa och kränka andra är oftast en undertryckt drift. Vissa är starka nog att hantera den genom att få utlopp för den kontrollerat. Andra tar ut den i vardagen på sin omgivning under en föresats att man är sund och har rätten p sin sida. Vilket också är en rätt vanlig världsbild i den nazistiska sfären. Bilden av att man är den enda friska och sunda och att man ska rena resten av världen.
  • Anonym (Mysteriet löst)

Tänk att jag var idag år gammal när jag läste den här tråden och fattade vad det innebär att jag hittade två intorkade vita fläckstänk på ett par svarta lackpumps som jag har stående på jobbet. Jag fattade inte vad det var då för jag brukar inte spilla på mig och de har ju inte varit ute. 

Men jag har en kollega som ständigt kommenterar alla skor jag har på mig förutom sneakers och loafers. Förvånad

...ursäkta medan jag går och bränner ett par skor... Obestämd

Jag är okej med att män gillar skor men fan inte att de runkar på dem!! 

• Lazzi
    Anonym (Mysteriet löst) skrev 2024-06-15 10:08:52 följande:

Tänk att jag var idag år gammal när jag läste den här tråden och fattade vad det innebär att jag hittade två intorkade vita fläckstänk på ett par svarta lackpumps som jag har stående på jobbet. Jag fattade inte vad det var då för jag brukar inte spilla på mig och de har ju inte varit ute. 

Men jag har en kollega som ständigt kommenterar alla skor jag har på mig förutom sneakers och loafers. Förvånad

...ursäkta medan jag går och bränner ett par skor... Obestämd

Jag är okej med att män gillar skor men fan inte att de runkar på dem!! 

Förstår dig och snacka om att gå över en gräns 
    Jag skulle aldrig göra de för de är en kränkning än fast jag gillar skor 
  • PunkPyret
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-15 02:07:09 följande:
    Jag mår bättre när folk slutar sunka ner detta forum med en massa sjuka trådar som inte hör hemma här. 
    Är det någon som tvingar dig att läsa?
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-15 02:04:38 följande:
    Trött gammal klyscha det där om att människor utan en massa störda fetischer skulle gå sexlösa. Det är snarare tvärtom - folk som måste gå in och tvångsmässigt skriva om sitt eget avvikande beteende är de som inte får nåt sex i verkliga livet, just för att ingen vettig människa IRL vill veta av deras snuskgubberier.

Synd att dessa kusliga basementdwellers inte tycks begripa att folk tycker det är lika avtändande att läsa om deras sunkpreferenser online.
    Men nu handlade ju inte om "människor utan en massa störda fetischer" utan om just dig. Det händer ju inte mycket där, eller hur?
  • ano1

Jag tänder på en snygg fot i högklackat och gärna nylon.
    Sexigt och classy samtidigt 

Svar på tråden Tänder du på fötter?