• Tukt

Tänder du på fötter?

Är inte en fetisch, men är sexigt. Och ofta uppskattat att ge dom lite massage.
    Det viktiga med utseendet är att det inte är en massa "parmesan" på dom.

• Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 14:04:41 följande:

Nej, inte det minsta, och vill heller inte vara med någon som tänder på sånt knäppt. Fetischer överhuvudtaget är bara konstiga och människor som har dem är udda och inte normala. Vill inte ha med såna att göra. 

Känns det bra ?
  • Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 22:33:49 följande:
    Japp. Det känns mycket bra att slippa folk med fotfetischer eftersom de bara får en att må illa. 
    Ändå lite intressant att du har åsikter om det du tycker är udda, samtidigt som du verkar ha ett tvångsbeteende att kränka andra människor. Du är nog inte fullt så normal som du själv tror.
  • Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-15 01:58:48 följande:
    Varför ska jag respektera otäcka skummisar som kommer in på ett familjedrivet forum och dreglar ner detta med sina osmakliga perversioner? Kränker man andra så kan man räkna med samma behandling i retur vilket är precis vad jag ger tillbaka just nu.

Jo, jag är sund, till skillnad från folk med tvångsmässiga sexuella fixeringar som de måste äckla sig med överallt, även på platser där det verkligen inte lämpar sig.
    Familjedrivet? Det är bolaget Stampen som äger Familjeliv. Och skulle de tycka att en sådan här tråd är fel så har ju de all möjlighet att moderera bort den.
    Dessutom ligger den i ett forum för frågor som berör sex.

Viljan att göra illa och kränka andra är oftast en undertryckt drift. Vissa är starka nog att hantera den genom att få utlopp för den kontrollerat. Andra tar ut den i vardagen på sin omgivning under en föresats att man är sund och har rätten p sin sida. Vilket också är en rätt vanlig världsbild i den nazistiska sfären. Bilden av att man är den enda friska och sunda och att man ska rena resten av världen.
  • Tukt
    Anonym (F) skrev 2024-06-19 07:22:28 följande:
    Vet hon om att du skriver om henne på ett forum? 
    Säkert minst häften av trådarna på Familjeliv handlar om folks partners. Ofta på betydligt mer intima och privata sätt än om någon knådar på ett par fötter.
  • Tukt
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-21 02:50:30 följande:
    Det är till för att diskutera familjeliv, därav namnet. Sex finns som ämne men trådarna är menade att användas för seriösa diskussioner och inte till några få patetiska inceltöntar att sitta och runka till. 

Det säger sig självt att fetischer inte är något normalt. En mycket liten del av befolkningen ägnar sig åt dem, därav något avvikande och inte normalt. 

Ditt nazistdravel är ju bara skrattretande intelligensbefriat att dra här. Jag bryr mig inte ett jota vad ni ägnar er åt för perviga osmakligheter i er egen privata sfär.

Går ni in på ett familjeforum dock och använder detta som en ren porrchat så kommer ni få kritik. Räkna inte med nåt annat. 
    Ah, vad fint att du likt en riddare tar det ansvar Familjeliv själva inte gör för sitt forum. Men din ilska pekar pekar på störningar större än att massera sin partners fot.
    Trevlig midsommar!
  • Tukt
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-29 20:13:35 följande:

Kan inte vara lätt att ha den dragningen på sommaren med alla dessa bara fötter.
    Kan heller inte vara lätt att finna likasinnad.

Fast det är väl inte något unikt för fötter. Sommartid finns det ju något för alla att titta på.
  • Tukt
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-29 21:54:50 följande:
    Har ingen procentsiffra men efterfrågan och utbud verkar inte matcha varandra.
    Procentsiffra över vad?
  • Tukt
    Anonym (Helena) skrev 2024-06-29 23:39:15 följande:
    hur många av de båda könen som gillar fötter.
    Ah, du menar så. Men det jag menade var att för de flesta som gillar någon form av kroppsdel så kan det ju bli svårt på sommaren med så mycket blottat. Inte bara bara fötter.
  • Tukt
    Anonym (Maja) skrev 2024-12-19 12:48:42 följande:
    Mina fötter är inte speciellt  fina 
    Det är ju inte alltid de där fotomodellsfötterna som är de mysigaste.
Svar på tråden Tänder du på fötter?