Inlägg från: Anonym (Normal) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Normal)

Tänder du på fötter?

Nej, inte det minsta, och vill heller inte vara med någon som tänder på sånt knäppt. Fetischer överhuvudtaget är bara konstiga och människor som har dem är udda och inte normala. Vill inte ha med såna att göra. 

• Anonym (Normal)
    Anonym (B.Pitt) skrev 2024-06-14 15:27:55 följande:
    Tycker man att fötter är äckliga då kan man undra hur den personens fötter ser ut egentligen. Om du tycker att fötterna är äckligt, då har du en väldigt konstig relation till dina egna fötter.
    Nej, det har jag inte. Tar hand om hela min kropp och så även fötterna med fotbad, fila och smörja in. Precis som de flesta hygieniska personer gör.
    Men det är fortfarande ingen sexig del av kroppen rent utseendemässigt.

Sen är det bara motbjudande med störda typer som ska snurra in sig på vissa kroppsdelar. Det sunda är att man attraheras av helheten och inte ägnar en viss kroppsdel mer kärlek än de andra. 

Foten är dessutom ingen kroppsdel som signalerar fertilitet så därför rent ologiskt att tända på fötter. Nåt som inte stämmer i hjärnan. Blir bara äcklad. 
  • Anonym (Normal)
    Lazzi skrev 2024-06-14 14:48:26 följande:
    Skulle gärna smörja in o massera dina fötter så du skulle känna va skönt de är med beröring 
    För tror inte du får de så ofta 
    Jag smörjer redan in mina egna fötter och behöver verkligen ingen pervers typ att dregla över dem. Normala människor är att föredra, såväl sexuellt som i alla andra sammanhang. 
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-14 14:08:41 följande:
    Känns det bra ?
    Japp. Det känns mycket bra att slippa folk med fotfetischer eftersom de bara får en att må illa. 
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-15 00:28:15 följande:
    Ändå lite intressant att du har åsikter om det du tycker är udda, samtidigt som du verkar ha ett tvångsbeteende att kränka andra människor. Du är nog inte fullt så normal som du själv tror.
    Varför ska jag respektera otäcka skummisar som kommer in på ett familjedrivet forum och dreglar ner detta med sina osmakliga perversioner? Kränker man andra så kan man räkna med samma behandling i retur vilket är precis vad jag ger tillbaka just nu.

Jo, jag är sund, till skillnad från folk med tvångsmässiga sexuella fixeringar som de måste äckla sig med överallt, även på platser där det verkligen inte lämpar sig.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-15 00:34:25 följande:
    Fast nu är det ju så att det mest blir andra sammanhang, eller hur?
    Trött gammal klyscha det där om att människor utan en massa störda fetischer skulle gå sexlösa. Det är snarare tvärtom - folk som måste gå in och tvångsmässigt skriva om sitt eget avvikande beteende är de som inte får nåt sex i verkliga livet, just för att ingen vettig människa IRL vill veta av deras snuskgubberier.

Synd att dessa kusliga basementdwellers inte tycks begripa att folk tycker det är lika avtändande att läsa om deras sunkpreferenser online.
  • Anonym (Normal)
    PunkPyret skrev 2024-06-14 23:50:09 följande:
    Då mår du kanske bättre om du låter bli att läsa och skriva i en tråd som heter ¨Tänder du på fötter¨ ?
    Jag mår bättre när folk slutar sunka ner detta forum med en massa sjuka trådar som inte hör hemma här. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-15 23:51:35 följande:
    Men nu handlade ju inte om "människor utan en massa störda fetischer" utan om just dig. Det händer ju inte mycket där, eller hur?
    Jo, det händer gott om saker, normala saker. Inte några porrskadade kinks.
  • Anonym (Normal)
    PunkPyret skrev 2024-06-15 23:46:50 följande:
    Är det någon som tvingar dig att läsa?
    Trådarna syns även om man inte skulle gå in i dem. Och så länge ni ska hålla på och använda forumet som en personlig runkchat för era perversioner (vilket Familjeliv inte är ämnat för) så får ni räkna med att få kritik.
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-15 09:48:10 följande:
    Familjedrivet? Det är bolaget Stampen som äger Familjeliv. Och skulle de tycka att en sådan här tråd är fel så har ju de all möjlighet att moderera bort den.
    Dessutom ligger den i ett forum för frågor som berör sex.

Viljan att göra illa och kränka andra är oftast en undertryckt drift. Vissa är starka nog att hantera den genom att få utlopp för den kontrollerat. Andra tar ut den i vardagen på sin omgivning under en föresats att man är sund och har rätten p sin sida. Vilket också är en rätt vanlig världsbild i den nazistiska sfären. Bilden av att man är den enda friska och sunda och att man ska rena resten av världen.
    Det är till för att diskutera familjeliv, därav namnet. Sex finns som ämne men trådarna är menade att användas för seriösa diskussioner och inte till några få patetiska inceltöntar att sitta och runka till. 

Det säger sig självt att fetischer inte är något normalt. En mycket liten del av befolkningen ägnar sig åt dem, därav något avvikande och inte normalt. 

Ditt nazistdravel är ju bara skrattretande intelligensbefriat att dra här. Jag bryr mig inte ett jota vad ni ägnar er åt för perviga osmakligheter i er egen privata sfär.

Går ni in på ett familjeforum dock och använder detta som en ren porrchat så kommer ni få kritik. Räkna inte med nåt annat. 
Svar på tråden Tänder du på fötter?