Anonym (Barafördig) skrev 2024-06-23 03:04:10 följande:
Google är din vän, uppdatera dig. Men frågan är, va fan gör du här inne om allt och alla stör dig? Du är uppenbarligen inte uppdaterad nog att förstå att alla har fetischer i någon grad, människor älskar sex och älskar att prata om det, helst i anonyma forum. Återigen, uppdatera dig. Låter som att du upptäckte internet för en vecka sen och det första ordet du lärde dig då var incel så nu är alla som inte tänker som du eller beter sig lika autistiskt som du incels, enligt dig.
Det fins fler kontraster och fler nyanser än så, vanliga männsikor är fulla av dem. Du måste ha autistiska drag för att inte förstå att dem finns. Du verkar ha målat upp 4 enkla imaginära väggar i fyra enkla färger som ska representera verkligheten och stängt in dig där.
Så återigen, kom ut därifrån och skaffa dig ett liv. Efter att du sökt professionell hjälp.
Om inte, häng i stället på ställen med likasinnade autistiska kvinnliga incels och där alla älskar att peka med sina moralpinnar på alla normala människor som tänker som normala människor gör, dvs fritt.
Där kan du veva friskt med din fascist-pinne och promota självcensur så mycket du vill. För här har du misslyckats helt och din närvaro fyller ingen funktion. Du blir bara konstigare och skevare för varje ord du skriver.
Jag behöver inte uppdatera mig. Du kan gå och lära dig själv vad fetischer är istället. Det är inte vanliga människor som håller på med sånt precis.
Tvärtom, jag har varit med tillräckligt länge i gejmet för att lukta mig till när incels är i farten med sina klassiska runketrådar. Autistiskt? Nej du gubbe lille, du vet uppenbarligen inte vad det ordet betyder heller. Incels är ju kända för sin autism och jag är varken incel eller autistisk.
Nej, att inte uppskatta sjuka fetischer har inget med nån fyrkantighet att göra utan mer med att man tillhör normen och den stora massa som
inte blivit depraverade sexuellt på något sätt. Förstörda människor håller på med massa sjuka grejer, inte normala.
Jag har redan ett liv. Det är runkarna på Familjeliv som inte har det. De får inget sex, just för att de har en massa knepiga kinks som ingen normal person vill veta av, och då får de istället gå in på sexforum och ventilera.
De riktigt snåla jävlarna som inte ens vill betala för sexsajterna går in här istället och tror att de kan få gratis sexprat från kvinnorna. Det är så glasklart för mig hur ni tänker.
Nej, det är inte jag som är skev här och det vet ni. Och jag kommer inte gå in på nåt autistforum, varför skulle jag? Det kan incelsen härinne göra istället,
Nej, sök hjälp själv. Det är ni som behöver den.