Inlägg från: Anonym (Normal) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Normal)

Tänder du på fötter?

Anonym (M) skrev 2024-06-22 00:49:58 följande:
    Nej, hunnybunny. Det händer inte gott om saker och du närmar dig 45.
    Jo, det gör det visst och nej, jag börjar inte närma mig 45. Vad är det ens för skitsnack?

Det är ju du här som knappast får nåt sex eftersom du måste sitta på ett anonymt onlineforum och skriva grisiga inlägg om störda perversioner. Tro för all del inte att alla har det lika fattigt som du och andra incels härinne på den fronten. 
  • Anonym (Normal)
    Pussan skrev 2024-06-21 22:57:57 följande:
    Frågan kvarstår obesvarad; även om trådarna syns - är det någon som tvingar dig att läsa?
    f ö är dina inlägg inte kritiska, de är bara aggresiva
    Så länge ni inte respekterar forumet så kommer ni få kritik för det som sagt. Spela roll om den kritiken är arg eller inte. Den är fullt legitim. 

• Anonym (Normal)
    Anonym (Mysteriet löst) skrev 2024-06-22 00:24:40 följande:
    Det märks väldigt tydligt att du inte får nåt i alla fall, det är faktiskt den enda poäng sådana som du lyckas få fram.
    Nej, det är det inte. Det tydliga är snarare att incels som du inte får något eftersom du istället kommer in i sunktrådar likt den här och försöker få utlopp för dina egna böjelser.

Sånt beteende vittnar tydligt om en desperat incel som inte kan vända sig nån annanstans då han får nobben överallt. 
  • Anonym (Normal)
    Tukt skrev 2024-06-21 10:05:22 följande:
    Ah, vad fint att du likt en riddare tar det ansvar Familjeliv själva inte gör för sitt forum. Men din ilska pekar pekar på störningar större än att massera sin partners fot.
    Trevlig midsommar!
    Det skadar inte att hjälpa på traven ibland. 

Din egen närvaro härinne vittnar på ett källarrunkande incelbeteende. För att inte tala om tragiskt och aningen skrattretande. 
  • Anonym (Normal)
    Kopite skrev 2024-06-22 21:18:55 följande:
    Så du är en sån som spenderar din sorgliga tid här inne och går in i trådar där ämnet absolut inte tilltalar dig för att leka moralpolis och peka hit och dit med din låtsaspinne för att försöka läxa upp andra baserat på vad dem gillar eller inte när det skiljer sig från det som du uppfattar som korrekt/normalt eller inte?

Såna här forum existerar just för att människor ska kunna prata ämnen som många gånger kan vara mycket svåra att prata om med vem som helst. Människor mår bäst när dem får prata ut om saker, det är poängen och du verkar ha missat den.

I stället kallar dig även för normal för det känns ju tryggt men fatta nångång, du är inte normal så skriv "onormal" i stället eller snarare bara "sjuk". Använd forumet till din fördel så att du kan ta itu med dina uppenbara problem i stället för att försöka leka bot. Skaffa dig ett liv men innan du gör det, sök hjälp. 

I annat fall kan du väl skriva ditt riktiga namn och lägga upp en bild på dig själv som profilbild om du är så transparent i ditt liv? Så nu, sätt fart honey.
    Det är ju du som är sorglig som använder Familjeliv som ett porrforum. Trådar likt den här är liksom inte skapad för att diskutera ett ämne seriöst utan snarare till för runkpellar som inte får nåt i riktiga livet. Detta om något är uppenbart.

Jo, jag är fullt normal eftersom jag inte bär på några konstiga fixeringar eller fetischer. Det är bara folk med konstiga hjärnor (autister) eller personer som varit med om störda upplevelser som unga som beter sig avvikande på det sättet ni gör. Det är ni som är sjuka, onormala och behöver hjälp. Följ ditt eget råd istället och skaffa dig ett liv, ett sunt liv.

Nej, varför skulle jag lägga upp mitt namn eller på annat sätt avslöja min identitet härinne? Knäppt förslag.

Tror du jag vill bli kontaktad privat av en massa tragiska incels från samhällets botten eller? Är ju typ de enda "män" som hänger härinne.
  • Anonym (Normal)
    Kopite skrev 2024-06-22 22:02:08 följande:
    Haha du låter som en överkänslig incelbrud av generation z som känner sig kränkt av andras åsikter och reagerar med förakt. Du verkar inte medveten om att du, genom din ilskna reaktion förespråkar ett beteende som bygger på självcensur. 

I din lilla värld är Du är den korrekta, normala individen och känner dig av dem anledningarna berättigad att angripa alla som inte tänker som du.

Typiskt för generation z. Om du inte tillhör generation z så är du bara tragisk x2.

Jag hoppas att du nångång får uppleva riktig kärlek och att nån t o m dyrkar dina fötter och höjer dig till skyn. Du verkar behöva det. 

Kärlek, förståelse och tolerans helar alla sår och du har uppenbarligen väldigt djupa sår.
    Haha! Vilken fantastiskt usel människokännare du är. Incelkvinnor existerar inte. Så oupplyst av dig att inte ens fatta en sån sak. 

Jag bryr mig inte om era perversioner som sagt. Så länge ni håller dem för er själva och inte sunkar ner familjeinriktade forum med en massa sketna runktrådar om det. 

Nej, jag lever inte i nån liten värld (till skillnad från perverterade incels) utan i verkligheten och få personer i den ägnar sig åt sjuka sexuella beteenden.

Och nej, en sjuk, störd man som fixerar vid fötter är inget som intresserar en normal kvinna med en hälsosam syn på sex och kärlek.

Fetischisterna kan fortsätta drömma om att hela världen skulle dela deras sjuka egenheter. Nån gång vaknar de förhoppningsvis upp och söker hjälp för sina egna sår i själen istället för att, som nu, projicera sin trasighet på oss normala.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 00:57:54 följande:
    Nej, det är ju något år kvar (två är det va?) men närmar dig gör du definitivt.
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 00:40:21 följande:
    Det är ju du här som knappast får nåt sex eftersom du måste sitta på ett anonymt onlineforum och skriva grisiga inlägg om störda perversioner. Tro för all del inte att alla har det lika fattigt som du och andra incels härinne på den fronten. 
    Jag är gift och det körs på rätt bra här. Jag har dock aldrig skrivit någonting alls om någon form av sex här. Brukar bara kolla på dina debatter i sextrådarna och i just det här fallet tänkte jag att din torka var värd att poängtera eftersom du mästrar andra.
    Nej, det gör jag inte. Har aldrig sagt något om min ålder och du har heller ingen aning om vilken sådan jag befinner mig i utan gissar troligtvis bara efter din egen ålderdom. 

Och nej, du är inte gift. Hade du varit det så skulle du ägna dig åt din fru just nu och inte sitta här mitt i natten och skriva i tramsiga runktrådar. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 01:14:04 följande:
    Du behöver ju inte ha sagt något om din ålder för att andra ska känna till den och det gör vi ju. Var du bor också.

Jag är gift men jag har naturligtvis ingen fru, nej. Detta då jag alltså inte är lesbisk.

Du glömde använda ordet "härinne" i ditt senaste inlägg.
    Ännu mer bullshit. Jag har naturligtvis aldrig avslöjat vare sig ålder eller min hemadress för de totala främlingar jag talat med på forumet. Tror du jag föddes igår eller? 

Nej, det glömde jag inte. Jag använder väl vilka ord jag vill. Lägg dig inte i det du. Och nej, du är ingen kvinna. Du låtsas vara en bara, precis som många andra källarlurkare som säker sig till forumet. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 01:17:05 följande:
    Och jag har som sagt aldrig skrivit något om sex på forumet (med "forumet" menar jag härinne).
    Självklart har jag fel. Frölundas alla normala killar hänger ständigt hos dig.
    Skitsamma. Att du sitter härinne och ens går in i en sån här tråd mitt i natten skvallrar ganska tydligt om att du inte är gift. Du hitta på, som så många andra mytomaner online. 

De enda som hänger hos mig är normala människor. Det är allt du behöver veta. 
  • Anonym (Normal)
    Kopite skrev 2024-06-23 01:36:12 följande:
    Haha klart som fan att kvinnliga incels finns, har du nån diagnos eller? Allt du skriver är väldigt skevt. Sök hjälp och sluta häng i forum som inte tilltalar dig. Det enda som tilltalar dig är att anonymt få känna dig som en liten moralpolis. Därute i verkligheten lär du vara tyst som en mus. Ja du, ring efter hjälp. Jag tror du fixar det där till slut.
    Nej, det har jag inte. Och nej, det finns inga kvinnliga incels eftersom kvinnor alltid har möjlighet att hitta någon, till skillnad från incelfånar som skapar töntiga runkdiskussioner online. Du gillar verkligen att föra över ditt egna ensamma tillstånd på alla andra va? 

Nej, jag kommer inte att söka nån hjälp för jag är inte den som är sjuk här. Sök hjälp själv för dina perviga tankar. 

Jag behöver inte vara tyst ute i verkligheten eftersom min åsikt representerar det normala.

Det är ni som hela tiden måste söka er till nätforum med hemliga namn för att ni inte vågar yppa ett ord till nån irl om era knasiga tankar. Förstår att det måste kännas frustrerande. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 02:00:11 följande:
    Hon är en rätt försynt person ja.
    Verkligen inte. Jag står för det jag säger och har inga problem med att vara ärlig om det även i verkliga livet. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 01:58:50 följande:
    Mmm. Absolut.
    Visa den text där jag skulle avslöjat min ålder och hemadress? Annars kan du knipa igen. Och håll dig till ämnet. Det är inte mina personuppgifter som är ämne för diskussionen här. 

Jag säger det igen, när ni gör trådar där frågor ställs kring sexuella perversioner så får ni faktiskt ta i beräkningen att folk kommer säga vad de tycker, även om deras tankar inte alltid stryker medhårs. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 02:12:55 följande:
    Mmm.
    Vad "mmm"? Hade du inget mer vettigt att säga nu eller?
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 02:18:21 följande:
    Visa mig ett ställe där jag skriver om sex HÄRINNE eller en tråd jag startat då? Det har ju aldrig hänt.
    Det spelar ingen roll. Du talar till mig som om jag tillhörde nån strikt frikyrka som inte tillåter folk att vara sexuella, bara för att jag inte håller med folk i tråden om att perversioner skulle vara nåt positivt. Det tyder på att du själv är likadan som pervona.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 02:21:37 följande:

Vi bör dock göra klart att du alltså inte är en Förlundaboende, lite halvförsynt brunett som närmar sig 45.
    Så är det INTE.
    Tack och adjö. Jag orkar inte debattera med småbrudar (jag är rätt mkt äldre än du) som är beroende av att gå in i sextrådar HÄRINNE i sin ensamhet mitt i nätterna. Jag läser inte mer.

Igen, vad har mitt utseende eller personuppgifter i övrigt att göra med trådens ämne?

Nej, jag är varken fölundaboende, försynt eller 45. Är du själv en 45-åring med brunt hår och tyst som en grå mus eller vad? Och vem bryr sig om din hårfärg eller min för den delen? Relevans? 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (M) skrev 2024-06-23 02:28:05 följande:
    Nej, det spelar ingen roll men sluta skriva att jag gör det då. Det är ju helt jävla poänglöst att skriva om det inte spelar någon roll.
    Fan att jag läste. NU slutar jag.

Du har knappast något strikt frikyrkligt förhållande till sex, nej. Det har jag aldrig hävdat. Du har inget förhållande till sex alls.
    Ja, sluta gärna svara för jag vill inte prata med dig ändå. Du tar ju bara upp en massa irrelevant dravel. 

Jo, jag har visst ett förhållande till sex. Vad får dig att tro att jag inte skulle ha det?
    För att du själv är en sexlös liten grå mus?
  • Anonym (Normal)
    CitroneIIa skrev 2024-06-23 02:56:26 följande:
    Det är bara du själv som frågat om hennes hårfärg.
    Eh, tror att du svarade fel person nu. Jag var inte den som började tjata om hårfärger. Det är den jag pratade med som gjorde det.

Och det spelar ingen roll heller. Eller tror ni att folk som inte gillar fötter har en speciell hårfärg eller? Förklara gärna varför isåfall. "tråkig brunett" eller vad?

Ni vet väl att det bara är en myt att "blondes have more fun"? Om det var detta spår ni nu var inne på. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (Barafördig) skrev 2024-06-23 03:04:10 följande:
    Google är din vän, uppdatera dig. Men frågan är, va fan gör du här inne om allt och alla stör dig? Du är uppenbarligen inte uppdaterad nog att förstå att alla har fetischer i någon grad, människor älskar sex och älskar att prata om det, helst i anonyma forum. Återigen, uppdatera dig. Låter som att du upptäckte internet för en vecka sen och det första ordet du lärde dig då var incel så nu är alla som inte tänker som du eller beter sig lika autistiskt som du incels, enligt dig. 

Det fins fler kontraster och fler nyanser än så, vanliga männsikor är fulla av dem. Du måste ha autistiska drag för att inte förstå att dem finns. Du verkar ha målat upp 4 enkla imaginära väggar i fyra enkla färger som ska representera verkligheten och stängt in dig där. 

Så återigen, kom ut därifrån och skaffa dig ett liv. Efter att du sökt professionell hjälp.

Om inte, häng i stället på ställen med likasinnade autistiska kvinnliga incels och där alla älskar att peka med sina moralpinnar på alla normala människor som tänker som normala människor gör, dvs fritt. 

Där kan du veva friskt med din fascist-pinne och promota självcensur så mycket du vill. För här har du misslyckats helt och din närvaro fyller ingen funktion. Du blir bara konstigare och skevare för varje ord du skriver. 
    Jag behöver inte uppdatera mig. Du kan gå och lära dig själv vad fetischer är istället. Det är inte vanliga människor som håller på med sånt precis. 

Tvärtom, jag har varit med tillräckligt länge i gejmet för att lukta mig till när incels är i farten med sina klassiska runketrådar. Autistiskt? Nej du gubbe lille, du vet uppenbarligen inte vad det ordet betyder heller. Incels är ju kända för sin autism och jag är varken incel eller autistisk. 

Nej, att inte uppskatta sjuka fetischer har inget med nån fyrkantighet att göra utan mer med att man tillhör normen och den stora massa som inte blivit depraverade sexuellt på något sätt. Förstörda människor håller på med massa sjuka grejer, inte normala.

Jag har redan ett liv. Det är runkarna på Familjeliv som inte har det. De får inget sex, just för att de har en massa knepiga kinks som ingen normal person vill veta av, och då får de istället gå in på sexforum och ventilera. 

De riktigt snåla jävlarna som inte ens vill betala för sexsajterna går in här istället och tror att de kan få gratis sexprat från kvinnorna.  Det är så glasklart för mig hur ni tänker.

Nej, det är inte jag som är skev här och det vet ni. Och jag kommer inte gå in på nåt autistforum, varför skulle jag? Det kan incelsen härinne göra istället, 

Nej, sök hjälp själv. Det är ni som behöver den. 
  • Anonym (Normal)
    CitroneIIa skrev 2024-06-23 03:08:06 följande:
    Haha =)
    Var det något som var roligt? Det enda skrattretande här är ju hur någon kan tända på fötter. Helt absurt. Finns inget sexigt med fötter, de är till för att ta sig fram med. De tjänar ett praktiskt syfte, inte ett sexuellt. Ja, för de flesta människor då. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (Mysteriet löst) skrev 2024-06-23 09:05:33 följande:
    De enda normala människor som finns är de man inte känner tillräckligt väl ännu.
    Pseudofilosofiskt trams. De flesta jag känner är helt normala människor, liksom jag själv.

Fetischisterna är en högljudd minoritet som ska pådyvla normala människor sina perversioner för att dra med sig fler oskyldiga ner i sin egen dynga.

Då känner de sig inte lika ensamma där de står och klafsar i sin egen bottensump. 
Svar på tråden Tänder du på fötter?