Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Tänder du på fötter?

Anonym (Normal) skrev 2024-06-14 22:32:16 följande:
    Jag smörjer redan in mina egna fötter och behöver verkligen ingen pervers typ att dregla över dem. Normala människor är att föredra, såväl sexuellt som i alla andra sammanhang. 
    Fast nu är det ju så att det mest blir andra sammanhang, eller hur?
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-15 02:04:38 följande:
    Trött gammal klyscha det där om att människor utan en massa störda fetischer skulle gå sexlösa. Det är snarare tvärtom - folk som måste gå in och tvångsmässigt skriva om sitt eget avvikande beteende är de som inte får nåt sex i verkliga livet, just för att ingen vettig människa IRL vill veta av deras snuskgubberier.

Synd att dessa kusliga basementdwellers inte tycks begripa att folk tycker det är lika avtändande att läsa om deras sunkpreferenser online.
    Men nu handlade ju inte om "människor utan en massa störda fetischer" utan om just dig. Det händer ju inte mycket där, eller hur?
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-21 02:40:35 följande:
    Jo, det händer gott om saker, normala saker. Inte några porrskadade kinks.
    Nej, hunnybunny. Det händer inte gott om saker och du närmar dig 45.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 00:40:21 följande:
    Jo, det gör det visst och nej, jag börjar inte närma mig 45. Vad är det ens för skitsnack?
    Nej, det är ju något år kvar (två är det va?) men närmar dig gör du definitivt.
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 00:40:21 följande:
    Det är ju du här som knappast får nåt sex eftersom du måste sitta på ett anonymt onlineforum och skriva grisiga inlägg om störda perversioner. Tro för all del inte att alla har det lika fattigt som du och andra incels härinne på den fronten. 
    Jag är gift och det körs på rätt bra här. Jag har dock aldrig skrivit någonting alls om någon form av sex här. Brukar bara kolla på dina debatter i sextrådarna och i just det här fallet tänkte jag att din torka var värd att poängtera eftersom du mästrar andra.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 01:10:05 följande:
    Nej, det gör jag inte. Har aldrig sagt något om min ålder och du har heller ingen aning om vilken sådan jag befinner mig i utan gissar troligtvis bara efter din egen ålderdom. 

Och nej, du är inte gift. Hade du varit det så skulle du ägna dig åt din fru just nu och inte sitta här mitt i natten och skriva i tramsiga runktrådar. 
    Du behöver ju inte ha sagt något om din ålder för att andra ska känna till den och det gör vi ju. Var du bor också.

Jag är gift men jag har naturligtvis ingen fru, nej. Detta då jag alltså inte är lesbisk.

Du glömde använda ordet "härinne" i ditt senaste inlägg.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 01:10:05 följande:
    Nej, det gör jag inte. Har aldrig sagt något om min ålder och du har heller ingen aning om vilken sådan jag befinner mig i utan gissar troligtvis bara efter din egen ålderdom. 

Och nej, du är inte gift. Hade du varit det så skulle du ägna dig åt din fru just nu och inte sitta här mitt i natten och skriva i tramsiga runktrådar. 
    Och jag har som sagt aldrig skrivit något om sex på forumet (med "forumet" menar jag härinne).
    Självklart har jag fel. Frölundas alla normala killar hänger ständigt hos dig.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 01:57:03 följande:
    Ännu mer bullshit. Jag har naturligtvis aldrig avslöjat vare sig ålder eller min hemadress för de totala främlingar jag talat med på forumet. Tror du jag föddes igår eller? 

Nej, det glömde jag inte. Jag använder väl vilka ord jag vill. Lägg dig inte i det du. Och nej, du är ingen kvinna. Du låtsas vara en bara, precis som många andra källarlurkare som säker sig till forumet. 
    Mmm. Absolut.
  • Anonym (M)
    Kopite skrev 2024-06-23 01:36:12 följande:
    . Därute i verkligheten lär du vara tyst som en mus.
    Hon är en rätt försynt person ja.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 02:15:34 följande:
    Vad "mmm"? Hade du inget mer vettigt att säga nu eller?
    Jag håller med dig helt och hållet ju.
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 02:14:50 följande:
    Jag säger det igen, när ni gör trådar där frågor ställs kring sexuella perversioner så får ni faktiskt ta i beräkningen att folk kommer säga vad de tycker, även om deras tankar inte alltid stryker medhårs. 
    Visa mig ett ställe där jag skriver om sex HÄRINNE eller en tråd jag startat då? Det har ju aldrig hänt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (Normal) skrev 2024-06-23 02:24:59 följande:
    Det spelar ingen roll. Du talar till mig som om jag tillhörde nån strikt frikyrka som inte tillåter folk att vara sexuella, bara för att jag inte håller med folk i tråden om att perversioner skulle vara nåt positivt. Det tyder på att du själv är likadan som pervona.
    Nej, det spelar ingen roll men sluta skriva att jag gör det då. Det är ju helt jävla poänglöst att skriva om det inte spelar någon roll.
    Fan att jag läste. NU slutar jag.

Du har knappast något strikt frikyrkligt förhållande till sex, nej. Det har jag aldrig hävdat. Du har inget förhållande till sex alls.
Svar på tråden Tänder du på fötter?