BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Ah spännande! hoppas det går hela vägen nu då :) men förstår helt klart din oro.
Känner att jag är mer orolig än någonsin, vet inte hur jag ska klara typ 33 veckor till ;) oroar mig från allt från fosterskador (har ju 3 friska, varför skulle vi få en till som är frisk?) till att föda hemma (förra gången gick det väldigt snabbt och jag fattade inte ens att det var igång :S)
Beklagar. Hoppas du snart får ett fint plus igen
Beklagar missfallet Kakan0! :( Kan inte ens föreställa mig sorgen. Hoppas att det tar sig snabbt igen för er!
Angående symptom. Jag är i vecka 5 och haft svinont i ryggen sen ca en vecka efter äl men det har börjat lätta nu. Är lite lätt illamående ibland och brösten har börjat ömma sen igår. Humöret och tröttheten börjar också smyga sig på. Väntar nr 3.:)
Va roligt, vi plussade samma dag. När har du BF?
Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.
så himla trist... hoppas du mår någorlunda ok.. kram!
åh vad roligt. stort grattis ! enl. en app den 13 oktober! men jag är så orolig så jag vågar inte hoppas på det där riktigt. vet eg. inte varför då jag har en liten tjej på 5 år och även då blev jag gravid på första försöket och inga komplikationer. till saken hör att jag är kraftigt överviktig och har massa dumma tankar, men eg. borde jag bara gå på min erfarenhet. första graviditeten var det bästa jag visste, mådde som en drottning!
när har du förlossningsdag?
Någon som har ont bara i ena ljumsken? =/
Har även molande värk i magen, men tydligt i ena ljumsken och det har jag känt redan sedan typ en vecka efter ÄL. kan inte låta bli att tänka på det och undra när det ska avta. Läkaren såg en förstorad äggstock men när ska den minska igen då..?
Angående symptom... förra graviditeten mådde jag rätt illa första tiden, nu känns det ingenting sånt än. däremot är brösten ömma och känns tunga. Men om det jag har läst stämmer kommer det fler och starkare symptom med hormonstegringen i kroppen. jag tänkte droppa in och skriva in mig på bvc på fredag. har någon av er andra gjort det än?
Hej ska på VUL nu idag kl 11.00 och har bf 27 sep men det går säkert över tiden :)
Är så nervös för i helgen har jag haft blodblandade flytningar.... nån mer som haft det? Är i v 8
Kram