BF oktober 2018
Plussade 3/2 och är i v 4+5, känner ingenting förutom att man är så himla trött. Vi är jätte glada då detta är första barnet och gick mycket snabbare än vad vi trodde. Ska bli roligt att följa er andra. :)
Plussade 3/2 och är i v 4+5, känner ingenting förutom att man är så himla trött. Vi är jätte glada då detta är första barnet och gick mycket snabbare än vad vi trodde. Ska bli roligt att följa er andra. :)
Gick in i v 6(5+0) idag, och nu på kvällen fått en brun flytning. Har som vanligt molvärk. Håller på att dö av oro här hemma. Någon som har erfarenhet av blödningar tidigt i graviditeten?
Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.
Tråkigt att höra, Beklagar! <3
Hej tjejer, kan inte alla beskriva vad ni haft för symptom i vecka 4, 5 och 6? =)
Beklagar verkligen Kakan0, så otroligt tråkigt att höra =( kram <3
Nej... Jobbigt...
Hoppas att du snart blir gravid igen!
Beklagar. Hoppas du snart får ett fint plus igen
Beklagar missfallet Kakan0! :( Kan inte ens föreställa mig sorgen. Hoppas att det tar sig snabbt igen för er!
Angående symptom. Jag är i vecka 5 och haft svinont i ryggen sen ca en vecka efter äl men det har börjat lätta nu. Är lite lätt illamående ibland och brösten har börjat ömma sen igår. Humöret och tröttheten börjar också smyga sig på. Väntar nr 3.:)
så himla trist... hoppas du mår någorlunda ok.. kram!
jag har aldrig haft det så jag vet ju inte.. men stark mensvärk i kombination med blod när jag går på toa gör att jag misstänker att det måste vara det. himla trist.... :( jag vill ju så gärna ha ett barn till.
tack... är på jobbet och är så ledsen. så himla svårt att inte visa det :( men jag försöker tänka att det antagligen var något fel och det här är kroppens sätt att säga ifrån.. huvudet vet det, men det värker i hjärtat :(
tack alla. jag var bara i vecka 5+1 så det var väldigt färskt. men jag vet ju inte hur jag ska bete mig. ska jag inte gå någonstans? ska kroppen sköta det här helt på egen hand?
nåväl ni ska inte tänka på det, ni ska tänka på era små pyren. det här löser sig! kram och tack för omtanke.