BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej tjejer, kan inte alla beskriva vad ni haft för symptom i vecka 4, 5 och 6? =)
Beklagar verkligen Kakan0, så otroligt tråkigt att höra =( kram <3
Hej tjejer, kan inte alla beskriva vad ni haft för symptom i vecka 4, 5 och 6? =)
Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.
Nej... Jobbigt...
Hoppas att du snart blir gravid igen!
Hej!
Vad kul att se så många som har plussat ?
Vi plussade 1 februari och bf är omkring 9 oktober. Om det vill sig väl kommer denna lilla grodd att bli min och makens tredje guldklimp. Vi har två pojkar, födda i juni -16 och augusti -17.
Jag hade hunnit starta upp en grupp på fb som är hemlig för som har bf i oktober innan jag hittade den här tråden. Men ser ju att det redan finns en grupp startad av en blivande oktober-mamma ? Om någon har lust får man gärna hoppa in i "min" grupp med, bara skicka ett meddelande till mig här i såna fall ?
Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.
Beklagar missfallet Kakan0! :( Kan inte ens föreställa mig sorgen. Hoppas att det tar sig snabbt igen för er!
Angående symptom. Jag är i vecka 5 och haft svinont i ryggen sen ca en vecka efter äl men det har börjat lätta nu. Är lite lätt illamående ibland och brösten har börjat ömma sen igår. Humöret och tröttheten börjar också smyga sig på. Väntar nr 3.:)
Men med andra barnet kände jag lite symptom i vecka 4-5 men sen avtog det lite för att sedan komma rejält i vecka 7. Så ta det lugnt. Vissa märker ju inte att de är gravida de första veckorna så symptomen varierar nog för alla. :)
Jag har haft en hel del molvärk också förresten. Men det har lugnat ner sig lite.