BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej!
Har också beräknat bebisbesök i oktober och är just nu i v.5!
Jag har en ständig mensvärk, är det någon som känner samma sak eller borde jag vara orolig? Har också mindre ömma bröst idag än vad jag har haft hittills...
Det är min första graviditet så jag vet inte vad man ska förvänta sig. Kan någon upplysa mig lite?
/Orolig tjej
Hej!
Jag har inte plussat ännu men är 3 dagar över tiden så sambon ska köpa med ett test hem idag så får vi se. :)
Min minsta är bara 11 månader och detta blir femte barnet isf, inte direkt planerat men man kan inte styra allt här i livet!
Plussat jag sen så vill jag gärna vara med i fbgruppen! :)
Hej!
Jag plussade igår och är i v5+1 men högst osäkert.. Är inte alls lika glad som jag borde vara och vet inte alls hur jag/vi bör göra.
Detta är andra barnet. Första barnet är endast 11veckor... Känner mig så vilsen..
Nu har jag plussat då! :)
Skickar pm med email till den jag finner skrev det sist :)
Jag hänger gärna på tråden! Jag är 43 år och gravid för tredje gången men de andra har blivit tidiga mf.
Nu är jag i v6, 5+2. Jätteglad men också jättenervös.
Igår flög illamåendet på mig! Har inte kräkts men det ligger där och bråkar med mig. Mensvärk, gasig och trög i magen, trött och ett humör som sambon får stå ut med stackarn... Har bokat privat vul nästa vecka och om det är ok bokar jag tid på mvc.
Vad har ni för tips på vad som är gott att äta när man mår så här illa?
Hej alla!
Fick positivt på apotekets billiga tester i söndags. Men var ju tvungen att köpa clearblue digital ändå, litar mer på dem ;) Tog det igår och solklart ?gravid 2-3?! Jag använder Natural Cycles och appen sätter bf på 18/10. Vi har redan en dotter som är 3, så barn nr 2. Har pm om att gå ned i facebookgruppen också.
Hej!! Efter att ha plussat idag (3+6) så tänkte jag att jag kan hoppa in här!! Än är det tidigt men varför inte njuta med människor i samma sits? :D sjukt att jag är inne i en graviditetstråd!!! BF 17 oktober för oss, vi har gjort ivf efter 1.5 års försök själva! Lyckades som tur är på första försöket, kommer vara evigt tacksam för det!
Grattis till er andra som plussat :)
Jag har ett fruktansvärt illamående och även som kraftig mensvärk emellanåt, kan inte minnas att jag mådde såhär med första barnet... hur ska detta gå?!
Hej! Vill också gå med i den hemliga gruppen. Hur gör jag? Vem skriver jag till?
Hej! Plussat vad jag tror igår men svagt. Har inga som helst känningar och är orolig för kemisk graviditet/ MF. Fick först minus med RFSU digital och dagen efter plus,svagt, med cb.
Har varit gravid förut och alltid vetat innan att är gravid pga olika symptom som varit väldigt tydliga men nu absolut ingenting!
Hur vanligt är det att inte känna det minsta?