Inlägg från: Lamphuvud |Visa alla inlägg
  • Lamphuvud

BF oktober 2018

Snygglugg skrev 2018-02-05 16:47:07 följande:

Vad har ni alla för symtom? Och vilken dag är ni i? Så nyfiken :)

Är i 5+3 idag. Har inte haft så mycket symptom ännu förutom ömma bröst och molvärk. Har du några symptom?
  • Lamphuvud
    MammaTillTvå90 skrev 2018-02-06 06:37:20 följande:

Jag har nästan samma.. mådde sjukt illa dagen efter plusset men inte mer efter det. Har ömma bröstvårtor, molvärk, EXTREM trötthet och hjärtklappningar mellan varven. Blev sjukskriven tidigt med mitt första barn pga hjärtat så jag hoppas att det lugnar ner sig..

Hur fan ska man bli pigg? Flera på min arbetsplats vad mig att gå hem igår för att dom trodde att jag var sjuk, så sliten. Kan inte minnas att det var så med de andra två ;P

Ja hur fan ska man bli pigg? xD Jag frågar mig själv detsamma! Det enda man kan göra är att lägga sig tidigare på kvällen och sova en stund när man kommer hem från jobbet. Då har man lite mer energi..! Men det är klart, om du har två barn sedan innan så är det kanske lite mer knepigt att kunna vila bara sådär :P
  • Lamphuvud
    Justgotpreg skrev 2018-02-06 09:32:53 följande:

Hej!

Har också beräknat bebisbesök i oktober och är just nu i v.5!

Jag har en ständig mensvärk, är det någon som känner samma sak eller borde jag vara orolig? Har också mindre ömma bröst idag än vad jag har haft hittills...

Det är min första graviditet så jag vet inte vad man ska förvänta sig. Kan någon upplysa mig lite? 

/Orolig tjej

Hej och grattis!

Jag har också ständig molvärk, tror inte du behöver vara orolig :) men hör av dig till bm på mvh om du är orolig!
Svar på tråden BF oktober 2018