BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Här är en till ny! Jag vill gärna gå med i gruppen på Facebook.. om det är så att ingen annan kan se att jag är medlem? :P
Hur gör jag Då?
Plussade igår och har bf 10 oktober :) mitt 3e barn men sambons första <3
Här är en till ny! Jag vill gärna gå med i gruppen på Facebook.. om det är så att ingen annan kan se att jag är medlem? :P
Hur gör jag Då?
Plussade igår och har bf 10 oktober :) mitt 3e barn men sambons första <3
Grattis ! :)
Gruppen är helt hemlig och man måste bli inbjuden, så den går inte att hitta om man söker efter den och ingen kan se att du är med i gruppen förutom vi medlemmar.
För att vi ska kunna bjuda in dig måste vi ha den mejladress, du använder för att logga in på Facebook. Den kan du skicka i meddelande till mig här på familjeliv. :)
Grattis till alla plus ?
Själv plussade jag idag på Bim+5! Är så glad :) :) :)
Fick ett missfall i september, var då i v.9. Var nog det värsta jag varit med om och sorgen har varit stor. Nu får vi hoppas att detta går vägen så det blir en oktober bebis :)
Hej! Jag ansluter också gärna till er grupp på fb. Har skickat meddelande????.
Plussade i måndags på BIM+5. Detta blir tredje barnet och BF är den 3 oktober. Såå spännande. Kan knappt fatta att det är sant än!
Vill gärna också vara med!
Plussade idag kväll (30 jan)
Första barnet på första försöket.
Pirrigt som bara den.. Det stod gravid 1-2 är det tidigt att ringa mvc? Eller ju tidigare desto bättre? Finns det någon rökare här?
Hoppar in! Fick pos grav test igår på äl+10. Aldrig testat pos så tidigt förut (detta blir nr 3). Jag bröt ihop av glädje. :) Tidigare varit ofrivilligt barnlös så jag är så tacksam för varje mirakel. Bf ca 18 oktober.
Går gärna med i en Facebook-grupp lite längre fram.
Plussade igår. Första graviditeten. Jag och min sambo ser fram emot detta, men jag är sjukt nojig inför tiden som kommer med illamåendet, att det ska märkas att man är gravid på jobbet.. jobbar i butik väldigt intimt med min kollega som skvallrar som fan till chefen.
Hoppas man är en av dom som slipper illamåendet haha
Hoppar in! Fick pos grav test igår på äl+10. Aldrig testat pos så tidigt förut (detta blir nr 3). Jag bröt ihop av glädje. :) Tidigare varit ofrivilligt barnlös så jag är så tacksam för varje mirakel. Bf ca 18 oktober.
Går gärna med i en Facebook-grupp lite längre fram.
Plussade igår. Första graviditeten. Jag och min sambo ser fram emot detta, men jag är sjukt nojig inför tiden som kommer med illamåendet, att det ska märkas att man är gravid på jobbet.. jobbar i butik väldigt intimt med min kollega som skvallrar som fan till chefen.
Hoppas man är en av dom som slipper illamåendet haha