BF oktober 2018
Här är en till ny! Jag vill gärna gå med i gruppen på Facebook.. om det är så att ingen annan kan se att jag är medlem? :P
Hur gör jag Då?
Plussade igår och har bf 10 oktober :) mitt 3e barn men sambons första <3
Här är en till ny! Jag vill gärna gå med i gruppen på Facebook.. om det är så att ingen annan kan se att jag är medlem? :P
Hur gör jag Då?
Plussade igår och har bf 10 oktober :) mitt 3e barn men sambons första <3
Grattis ! :)
Gruppen är helt hemlig och man måste bli inbjuden, så den går inte att hitta om man söker efter den och ingen kan se att du är med i gruppen förutom vi medlemmar.
För att vi ska kunna bjuda in dig måste vi ha den mejladress, du använder för att logga in på Facebook. Den kan du skicka i meddelande till mig här på familjeliv. :)
Är i 5+3 idag. Har inte haft så mycket symptom ännu förutom ömma bröst och molvärk. Har du några symptom?
Hejsan!
Idag är jag orolig, jag går in i vecka 9 nu och mina symtom har lugnat ner sig kraftigt... jag har lite molvärk och fortfarande hög sexlust (till sambons förtjusning) men resten har blivit mycket mildare, svullnaden över magen har gått ner och jag känner mig nästan platt? Brösten är lite känsliga men förut kändes dom verkligen spända och superkänsliga:/
Jag kände mig verkligen supergravid fram till nu och nu känner jag mig nästan som vanligt? Någon mer som upplever ett skifte i symtomen?
Ska på vul, inte bil :,D
Men gud jag skriver ju som ett rövskägg.. sorry ;P
Det verkar som om det är rätt vanligt att symtomen avtar, kroppen vänjer sig tydligen vid hormonerna och reagerar inte lika kraftigt längre, jag valde att inte göra VUL, ska göra KUB test så blir ändå ultraljud snart ( även om det känns som en evighet)
Men det är klart att man blir orolig:/ du måste berätta hur det gick sen på ditt VUL:)
Håller med, känns orättvist och synd! Jag vågar inte gå med i FB-grupp innan vecka 13 för ingen känner till vår graviditet ännu och jag vill inte råka på någon bekant eller någon bekants bekant och så är det ute. Det här är jättekänsligt för mig och därför vill jag vänta. Men det känns jättetrist att inte "få" vara med i gruppen sen resten av graviditeten bara för att man inte var tidigt ute med att gå med =/
Vad säger ni, är det "fult" att önska sig att bebis är ett visst kön? Har en pojke sedan innan och hoppas verkligen på att få en flicka. Skulle vara en dröm att få en av varje. Tror dock att det blir en pojk till vilket är precis lika välkommet i så fall.
Visst var det fler som upplevt att gravidymtomen minskat? Känner mig knappt gravid längre vilket gör mig orolig då jag i höstas fick missfall 9+6. Är nu i vecka 9+1. Visserligen kände jag knappt några symtom alls med sonen heller..
VUL idag 14.30. Nervöööös!
Wish me luck :D