BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Vad har ni alla för symtom? Och vilken dag är ni i? Så nyfiken :)
Hej,
Hoppar gärna med i FB-gruppen jag med, skickar PM!
Plussade i lördags och är i vecka 5+2, BF 6/10.
/Cecilia
Jag har fått en inbjudan till fb gruppen men får bara upp att den inte kan visas? :/
Är i 5+3 idag. Har inte haft så mycket symptom ännu förutom ömma bröst och molvärk. Har du några symptom?
Hej!
Har också beräknat bebisbesök i oktober och är just nu i v.5!
Jag har en ständig mensvärk, är det någon som känner samma sak eller borde jag vara orolig? Har också mindre ömma bröst idag än vad jag har haft hittills...
Det är min första graviditet så jag vet inte vad man ska förvänta sig. Kan någon upplysa mig lite?
/Orolig tjej
Jag plussar inatt då jag haft det på känn nån vecka. Jag var bara tvungen att göra ett test mitt i natten ???? pratade med min bästa vän under hela tiden... sen fick jag väcka sambon. Så när han var yrvaken tryckte jag två test i nyllet på honom ????
BF 10/7.. jobbig dag för min mamma gick bort 7/10 -04... Får hoppas att h*n väljer att dyka ut innan eller efter.
När ska man kontakta MVC?
Jag plussar inatt då jag haft det på känn nån vecka. Jag var bara tvungen att göra ett test mitt i natten ???? pratade med min bästa vän under hela tiden... sen fick jag väcka sambon. Så när han var yrvaken tryckte jag två test i nyllet på honom ????
BF 10/7.. jobbig dag för min mamma gick bort 7/10 -04... Får hoppas att h*n väljer att dyka ut innan eller efter.
När ska man kontakta MVC?
Jag har nästan samma.. mådde sjukt illa dagen efter plusset men inte mer efter det. Har ömma bröstvårtor, molvärk, EXTREM trötthet och hjärtklappningar mellan varven. Blev sjukskriven tidigt med mitt första barn pga hjärtat så jag hoppas att det lugnar ner sig..
Hur fan ska man bli pigg? Flera på min arbetsplats vad mig att gå hem igår för att dom trodde att jag var sjuk, så sliten. Kan inte minnas att det var så med de andra två ;P