• Adalgisa

BF oktober 2018

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

• Svar på tråden BF oktober 2018
  • Trolletsunge
    LenaTheres skrev 2018-02-10 17:14:15 följande:

Åh, grattis! Jag hade oxå ett MA i v 13 innan min pojke kom för snart 3 år sen. Väldigt otäckt tyckte jag. Fick även MF i julas så jag är oxå lite orolig. Hoppas att det går bra för oss bägge den här gången! ????

Jag hade också MF strax innan jul. Hoppas det går bra för alla! Svårt att inte vara orolig dock..
  • Kakan0

Gick in i v 6(5+0) idag, och nu på kvällen fått en brun flytning. Har som vanligt molvärk. Håller på att dö av oro här hemma. Någon som har erfarenhet av blödningar tidigt i graviditeten?

• paam

Tog ett bra tag innan jag förstod hur man kunde skriva ????

Vill gärna vara med i gruppen på Fb, är i v 6 (5+1) med första barnet allt är så nytt & overkligt!

Kunde inte skicka meddelande till dig som bjöd in till Facebookgruppen dock ????

• Sarni
    Anonym (bebis på g) skrev 2018-02-08 18:35:29 följande:

Hej! Jag plussade också idag! på clearblue står det 1-2 veckor men enl. sista mensen första dag är jag i vecka 5. Wow!!!! Jag är ju orolig som fasiken men ack så glad... hoppas min bebis kommer som den ska och alla era också!!

Va roligt, vi plussade samma dag. När har du BF?
  • Kakan0

Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.

• Justgotpreg

Vem ska man skicka meddelande till för att kunna gå med i facebookgruppen? ????????????????

• paam
    Kakan0 skrev 2018-02-11 10:12:05 följande:

Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.

Tråkigt att höra, Beklagar! <3
  • Kakan0
    paam skrev 2018-02-11 10:46:27 följande:

Tråkigt att höra, Beklagar! <3

Tack, tänker på er andra och håller tummarna.
  • Tosten82

Hej,

nyligen plussat och väntar mitt fjärde barn (inte planerat), men nu börjar jag nojja för när den väl flyttat in är den såklart välkommen :)

Någon mer som är 35+, har massa funderingar :S

• whippitwhippet
    Tosten82 skrev 2018-02-11 11:16:05 följande:

Hej,

nyligen plussat och väntar mitt fjärde barn (inte planerat), men nu börjar jag nojja för när den väl flyttat in är den såklart välkommen :)

Någon mer som är 35+, har massa funderingar :S

Japp, jag är 38 och väntar (förhoppningsvis!) min trea. De andra barnen är 9 och 12 så det känns verkligen som att börja om från början. Det är lite extra nervöst då jag fick ett MA för 2,5 år sedan och efter det inte lyckats bli gravid förrän nu.
Svar på tråden BF oktober 2018