BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Åh, grattis! Jag hade oxå ett MA i v 13 innan min pojke kom för snart 3 år sen. Väldigt otäckt tyckte jag. Fick även MF i julas så jag är oxå lite orolig. Hoppas att det går bra för oss bägge den här gången! ????
Gick in i v 6(5+0) idag, och nu på kvällen fått en brun flytning. Har som vanligt molvärk. Håller på att dö av oro här hemma. Någon som har erfarenhet av blödningar tidigt i graviditeten?
Tog ett bra tag innan jag förstod hur man kunde skriva ????
Vill gärna vara med i gruppen på Fb, är i v 6 (5+1) med första barnet allt är så nytt & overkligt!
Kunde inte skicka meddelande till dig som bjöd in till Facebookgruppen dock ????
Hej! Jag plussade också idag! på clearblue står det 1-2 veckor men enl. sista mensen första dag är jag i vecka 5. Wow!!!! Jag är ju orolig som fasiken men ack så glad... hoppas min bebis kommer som den ska och alla era också!!
Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.
Vem ska man skicka meddelande till för att kunna gå med i facebookgruppen? ????????????????
Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.
Tråkigt att höra, Beklagar! <3
Hej,
nyligen plussat och väntar mitt fjärde barn (inte planerat), men nu börjar jag nojja för när den väl flyttat in är den såklart välkommen :)
Någon mer som är 35+, har massa funderingar :S
Hej,
nyligen plussat och väntar mitt fjärde barn (inte planerat), men nu börjar jag nojja för när den väl flyttat in är den såklart välkommen :)
Någon mer som är 35+, har massa funderingar :S