BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej och grattis till er alla jag tänkte bara meddela att vår hemliga facebookgrupp fortfarande tar in medlemmar, om ni vill få en inbjudan skicka ett meddelande till mig här på familjeliv med den mejlen ni har kopplad till Facebook så skickar jag en inbjudan. :)
tack alla. jag var bara i vecka 5+1 så det var väldigt färskt. men jag vet ju inte hur jag ska bete mig. ska jag inte gå någonstans? ska kroppen sköta det här helt på egen hand?
nåväl ni ska inte tänka på det, ni ska tänka på era små pyren. det här löser sig! kram och tack för omtanke.
Halloj! Jag & sambon har äntligen plussat efter försökt i 13 mån. (Har endometrios och PCO). Känns så jäkla kul och spännande och overkligt på samma gång. Har dock lite molvärk av och till och blöder lite grann vilket gör mig så jäkla rädd! Blir mindre klok av att googla ang blödningar vid graviditet - å ena sidan kan det vara missfall - men det kan även vara helt normalt. WTF?!
Halloj! Jag & sambon har äntligen plussat efter försökt i 13 mån. (Har endometrios och PCO). Känns så jäkla kul och spännande och overkligt på samma gång. Har dock lite molvärk av och till och blöder lite grann vilket gör mig så jäkla rädd! Blir mindre klok av att googla ang blödningar vid graviditet - å ena sidan kan det vara missfall - men det kan även vara helt normalt. WTF?!
Grattis till plusset!!:) Ja det där med blödningar är så diffust och precis som du säger så blir man inte mer klok av att googla direkt.. Haha.. Jag har blött sen ägglossning och är nu i v.7 och småblöder varje dag fortfarande. Ska på vul på onsdag och se om allt är som det ska..
Grattis själv :) huhu, hatar denna oro! Hoppas allt ser bra ut imorgon! Vad gör man på ett vul? Jag har inte ringt mvc eller kollat upp vad som händer & vad man gör efter man plussat så är lite lost :) har hundra frågor om allt, känns frustrerande att inte kunna prata med någon nära om alla funderingar men är för tidigt än att säg nått!
Hej!
Jag plussade 31/1. Är nu i vecka 7(6+4).
Fick åka in akut inatt då jag hade extrema smärtor långt ner i magen. Väl där visade testerna på feber och infektion i kroppen så fick gå upp till gyn. Där inne i livmodern låg en liten plutt på 4mm och hjärtat slog som det skulle. Smärtan kunde man inte förklara, men så skönt att se att det faktiskt var något därinne.
Hej
Jag hoppar också in här.
Typ mitt första inlägg på något forum överhuvudtaget xD
Har inte plussat riktigt än, har BIM på lördag, men jag har riktiga symptom som känns lite väl verkliga för att vara kroppens påhitt. Vi har försökt att bli med barn i typ 3 år, inte hänt något alls. Har stått på IVF kö nu men inte blivit kallad.
Så vi hoppas på att det har tagit sig av sig själv!
Fortfarande reserverad dock, haha man vill ju inte bli besviken!
Kul för er alla som blivit gravida, GRATTIS!!
-taa
Hej!
Smiter in här! Är i v 7 (6+5), BF 3/10
Första barnet och är riktigt nervös. Ömma bröst och extrem trötthet är mina symtom.
Har skickat meddelande om FB-grupp