• Adalgisa

BF oktober 2018

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

• Svar på tråden BF oktober 2018
  • Tiiffany
    Trolletsunge skrev 2018-02-13 14:14:00 följande:

Hej! Jag vill gärna också vara med i fb-gruppen :)

Är i v.5 (4+4) Tänkte också höra om någon har bra rekommendationer på mvc i Sthlm? Vill ha en mottagning som även gör ultraljud samt nipt.

Min första graviditet gick jag till mammamia på Karlavägen. Var väldigt nöjd och ska ringa den nästa vecka för o boka tid för denna graviditet med. Dem utför ultraljud där, tror även nipt
  • saijda

Vad tror ni, är det ett svagt pluss? :0 Vågar inte tro det, att vi lyckades bli gravida igen direkt efter missfallet 11 januari <3
  • LordOfKids

Plussade för ungefär 20 minuter sen men skit samma är så lycklig <3 
    Hade idag gått in på BIM+4 men som tur är hade jag ett litet lyckoknyte som ligger och gror? 
    BF 21 Oktober och är 4 veckor och 2 dagar! 

Hur berättade ni för era män? :D

• LordOfKids

tihi inget frågettecken efter lyckoknyte skulle vara en ! Haha så fel det kan bli ibland. 

• rebelreb

Hej! Hoppar också in här ???? plussade förra veckan, fick göra två test för jag fattade inte ens att det var sant. Väldigt pirrigt att berätta det för pojkvännen (vi har inte varit ett par så länge men har känt varandra i flera år) men han blev så galet glad och allt känns så rätt! Enligt appen har jag bf 16/10.

Jag vill också gärna bli inbjuden i den hemliga gruppen på Facebook, vore skönt att få dela alla sina nojor och symptom med andra i samma situation ????

• rebelreb

Ooops, mina smileys i förra inlägget blev bara en massa frågetecken, ledsen för det

• Irizar
    lica skrev 2018-02-13 18:32:27 följande:
    Tackar! Hoppas det tar sig för dig också! :) 
    Det är väldigt förvirrande för jag har värk och lite blödningar - men jag vet inte om värken beror på graviditet eller om det kan vara endon eller om det är missfall på g. Och eftersom det är första gången jag är gravid så vet inte jag hur endon kommer att reagera!?
    Ja men precis!!
    Jag har haft molvärk ända sedan äl och det brukar inte vara så konstant som det är denna gången, har bim på lördag, tog ett test i morse men det var inget där. inte ens ett spökstreck! mej ja, än finns det hopp antar jag :)
    Jag tror att det kommer gå bra, när det väl fäster så sitter det ju där. Endon är ju kopplat till mens-hormon så jag tror bara att det är livmodern som växer så det knakar :)
    x
  • Vegas

Jag är gärna också med här! Plussade igår på BIM. Så är i v 4+1. Andra barnet :)

Är jätte lycklig och lite nervös. Hoppas att 12 v går fort ;)

Jag mår lite illa och har lätt ömma bröstvårtor.

• Vegas
    Tiiffany skrev 2018-02-13 22:32:51 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här. Plussade i fredags på BIM-4 och är idag i V5 (4+1). Detta blir andra barnet (:

Precis som för mig också! :) Grattis! Har ni försökt länge med andra barnet?
Svar på tråden BF oktober 2018