BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej! Jag vill gärna också vara med i fb-gruppen :)
Är i v.5 (4+4) Tänkte också höra om någon har bra rekommendationer på mvc i Sthlm? Vill ha en mottagning som även gör ultraljud samt nipt.
Plussade för ungefär 20 minuter sen men skit samma är så lycklig <3
Hade idag gått in på BIM+4 men som tur är hade jag ett litet lyckoknyte som ligger och gror?
BF 21 Oktober och är 4 veckor och 2 dagar!
Hur berättade ni för era män? :D
tihi inget frågettecken efter lyckoknyte skulle vara en ! Haha så fel det kan bli ibland.
Hej! Hoppar också in här ???? plussade förra veckan, fick göra två test för jag fattade inte ens att det var sant. Väldigt pirrigt att berätta det för pojkvännen (vi har inte varit ett par så länge men har känt varandra i flera år) men han blev så galet glad och allt känns så rätt! Enligt appen har jag bf 16/10.
Jag vill också gärna bli inbjuden i den hemliga gruppen på Facebook, vore skönt att få dela alla sina nojor och symptom med andra i samma situation ????
Ooops, mina smileys i förra inlägget blev bara en massa frågetecken, ledsen för det
Jag är gärna också med här! Plussade igår på BIM. Så är i v 4+1. Andra barnet :)
Är jätte lycklig och lite nervös. Hoppas att 12 v går fort ;)
Jag mår lite illa och har lätt ömma bröstvårtor.
Glömde skriva att jag har BF 24e oktober :)
Hej!
Hoppar gärna in här. Plussade i fredags på BIM-4 och är idag i V5 (4+1). Detta blir andra barnet (: