BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej! Jag vill gärna också vara med i fb-gruppen :)
Är i v.5 (4+4) Tänkte också höra om någon har bra rekommendationer på mvc i Sthlm? Vill ha en mottagning som även gör ultraljud samt nipt.
Jag känner mig inte redo för att vara med i en stor facebook-grupp än så jag fortsätter gärna hänga och skriva här om någon mer känner likadant. :)
Är det vanligt att man känner molande värk/ mensvärk v.5 plussade i fredags så väldigt nervös!
Är det vanligt att man känner molande värk/ mensvärk v.5 plussade i fredags så väldigt nervös!
Hej tjejer, kan inte alla beskriva vad ni haft för symptom i vecka 4, 5 och 6? =)
Beklagar verkligen Kakan0, så otroligt tråkigt att höra =( kram <3
Gjort vul idag och fick se ett tickande hjärta! 6+0 flyttades jag fram till med bf 9/10. Lycka! Det är tidigt att ropa hej redan men nu finns det chans i alla fall!