Inlägg från: turkos82 |Visa alla inlägg
  • turkos82

BF oktober 2018

Gravid med andra barnet, plussade för 4 dagar sedan och är nu i 4+4 enligt natural cycles. Är väldigt orolig eftersom jag haft tre väldigt tidiga missfall de senaste två åren ???? har BF 15/10.

• turkos82
    minipeach86 skrev 2018-02-11 13:39:17 följande:

Hej tjejer, kan inte alla beskriva vad ni haft för symptom i vecka 4, 5 och 6? =)

Beklagar verkligen Kakan0, så otroligt tråkigt att höra =( kram <3

4 & 5: Gasig och trög mage, nu i vecka 6 har även illamåendet börjat komma smygande då och då :) och har fruktansvärt känsliga bröstvårtor, kunde inte ha duschstrålen på igår för det gjorde så ont Skrikandes är även kissnödig oftare och betydligt tröttare och mer andfådd. Får även molvärk emellanåt, men inte så ofta som i v. 4 & 5.
  • turkos82
    minipeach86 skrev 2018-02-13 14:16:12 följande:
    Jag känner samma sak och vill gärna hänga här och hoppas vi blir ett gäng som stannar kvar =) Kanske redo för FB-gruppen efter v12 om man klarar sig dit vilket man får hoppas <3 Spännande tider nu! 
    Vilken vecka är du i?
    samma här, jag är gärna med i fb-gruppen efter v. 12. Speciellt eftersom det går att se vilka som är medlemmar i gruppen även om man inte kan se vad som skrivs. Är ju långsökt ifall någon jag känner skulle söka på en sån grupp dock.
  • turkos82
    Elas87 skrev 2018-02-13 18:11:37 följande:
    Gruppen syns inte alls på facebook, den är inte ens sökbar. Man kommer endast åt den via mejlet man får när man vill bli medlem :)
    Är det så? För jag har hittat en grupp med bf oktober 2018. Men då hakar jag nog på nu om det inte ens går att söka på gruppen :) LLÄttare att navigera där tycker jag.
  • turkos82
    Adalgisa skrev 2018-01-24 19:47:12 följande:

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

Har nu pm-at dig så att jag kan komma med i fb-gruppen :)
Svar på tråden BF oktober 2018