• Irizar

BF oktober 2018

Hej 
    Jag hoppar också in här.
    Typ mitt första inlägg på något forum överhuvudtaget xD

Har inte plussat riktigt än, har BIM på lördag, men jag har riktiga symptom som känns lite väl verkliga för att vara kroppens påhitt. Vi har försökt att bli med barn i typ 3 år, inte hänt något alls. Har stått på IVF kö nu men inte blivit kallad.

Så vi hoppas på att det har tagit sig av sig själv!
    Fortfarande reserverad dock, haha man vill ju inte bli besviken!

Kul för er alla som blivit gravida, GRATTIS!!

-taa

• Irizar
    lica skrev 2018-02-12 19:43:59 följande:

Halloj! Jag & sambon har äntligen plussat efter försökt i 13 mån. (Har endometrios och PCO). Känns så jäkla kul och spännande och overkligt på samma gång. Har dock lite molvärk av och till och blöder lite grann vilket gör mig så jäkla rädd! Blir mindre klok av att googla ang blödningar vid graviditet - å ena sidan kan det vara missfall - men det kan även vara helt normalt. WTF?!

Åh jag har också endo!! grattis till plusset!! så härligt att du slapp vänta jätte länge på det. Jag har ordentliga känningar denna gången så jag hoppas på att det är något på G! Ja blödningar vid graviditet kan man ju bli mörkrädd för om man googlar. x
  • Irizar
    lica skrev 2018-02-13 18:32:27 följande:
    Tackar! Hoppas det tar sig för dig också! :) 
    Det är väldigt förvirrande för jag har värk och lite blödningar - men jag vet inte om värken beror på graviditet eller om det kan vara endon eller om det är missfall på g. Och eftersom det är första gången jag är gravid så vet inte jag hur endon kommer att reagera!?
    Ja men precis!!
    Jag har haft molvärk ända sedan äl och det brukar inte vara så konstant som det är denna gången, har bim på lördag, tog ett test i morse men det var inget där. inte ens ett spökstreck! mej ja, än finns det hopp antar jag :)
    Jag tror att det kommer gå bra, när det väl fäster så sitter det ju där. Endon är ju kopplat till mens-hormon så jag tror bara att det är livmodern som växer så det knakar :)
    x
  • Irizar
    lica skrev 2018-02-13 18:43:48 följande:
    Jag tänkte också hänga kvar här :D

hej! hur har det gått för dig i helgen? något än?

Jag testa -, men ingen mens än och jag väldiga symptom. hoppas bara inte att det är kroppen som luras! ;D

• Irizar
    lica skrev 2018-02-18 13:56:12 följande:

Jag fick tyvärr troligen missfall i torsdags, känns skit :(

Hoppas det går bättre för dig och att du får ditt plus snart! :D

Och nej :( sjukt tråkigt att höra :( varför tror du att det var mf?
Svar på tråden BF oktober 2018