BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Plussade 3/2 och är i v 4+5, känner ingenting förutom att man är så himla trött. Vi är jätte glada då detta är första barnet och gick mycket snabbare än vad vi trodde. Ska bli roligt att följa er andra. :)
Hoppar också in i denna tråd, ät idag i v 5+5 och beräknat BF 5/10. Andra barnet. Äntligen säger jag för nu har vi försökt i nästan ett år :).
Kände inte så mycket symtom förra veckan, mest uppsvälld och lite trött men denna vecka har illamåendet börjat smyga sig på. Blä! Vill äta för jag vet att jag måste (annars mår jag ännu mer illa) men känner att det vänder sig i magen när jag öppnar kylskåpet. Vill helst bara äta frukt och fräscha saker, igår skulle vi äta pyttipanna men tanke på stekt ägg fick det att vända sig i magen så det fick bli annat. Var så här ca 3-4v förra graviditeten och vet att det började såhär men sen blev mycket värre. Ha ha! Ser inte fram emot det! Men det är ju för en god sak ????
Kan ni laga mat/öppna kylskåpet? ????
Hoppar också in i denna tråd, ät idag i v 5+5 och beräknat BF 5/10. Andra barnet. Äntligen säger jag för nu har vi försökt i nästan ett år :).
Kände inte så mycket symtom förra veckan, mest uppsvälld och lite trött men denna vecka har illamåendet börjat smyga sig på. Blä! Vill äta för jag vet att jag måste (annars mår jag ännu mer illa) men känner att det vänder sig i magen när jag öppnar kylskåpet. Vill helst bara äta frukt och fräscha saker, igår skulle vi äta pyttipanna men tanke på stekt ägg fick det att vända sig i magen så det fick bli annat. Var så här ca 3-4v förra graviditeten och vet att det började såhär men sen blev mycket värre. Ha ha! Ser inte fram emot det! Men det är ju för en god sak ????
Kan ni laga mat/öppna kylskåpet? ????
Hej! Jag plussade också idag! på clearblue står det 1-2 veckor men enl. sista mensen första dag är jag i vecka 5. Wow!!!! Jag är ju orolig som fasiken men ack så glad... hoppas min bebis kommer som den ska och alla era också!!
Hej! Jag plussade oxå idag ock vill gärna vara med i er fb grupp om jag får? Har en pojke på 2 år och har bf 13/10.
Gravid med andra barnet, plussade för 4 dagar sedan och är nu i 4+4 enligt natural cycles. Är väldigt orolig eftersom jag haft tre väldigt tidiga missfall de senaste två åren ???? har BF 15/10.
Grattis till er nya som plussat:)
Här hemma har vi en fin stegring (har för mycket test hemma) haha men känner mig också väldigt gravid!
5+5 idag och har knappt några symtom alls efter att ha mått svinilla i fyra dagar och haft ont i magen och flytningar. Kan inte låta bli att bli orolig.
Ska göra vul på tisdag, skulle vilja göra det NU!
Hej och grattis till er alla jag tänkte bara meddela att vår hemliga facebookgrupp fortfarande tar in medlemmar, om ni vill få en inbjudan skicka ett meddelande till mig här på familjeliv med den mejlen ni har kopplad till Facebook så skickar jag en inbjudan. :)
Grattis till er nya som plussat:)
Här hemma har vi en fin stegring (har för mycket test hemma) haha men känner mig också väldigt gravid!