Inlägg från: Anonym (bebis på g) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bebis på g)

BF oktober 2018

Hej! Jag plussade också idag! på clearblue står det 1-2 veckor men enl. sista mensen första dag är jag i vecka 5. Wow!!!! Jag är ju orolig som fasiken men ack så glad... hoppas min bebis kommer som den ska och alla era också!!

• Anonym (bebis på g)
    Sarni skrev 2018-02-11 09:13:54 följande:

Va roligt, vi plussade samma dag. När har du BF?

åh vad roligt. stort grattis ! enl. en app den 13 oktober! men jag är så orolig så jag vågar inte hoppas på det där riktigt. vet eg. inte varför då jag har en liten tjej på 5 år och även då blev jag gravid på första försöket och inga komplikationer. till saken hör att jag är kraftigt överviktig och har massa dumma tankar, men eg. borde jag bara gå på min erfarenhet. första graviditeten var det bästa jag visste, mådde som en drottning!

när har du förlossningsdag?
  • Anonym (bebis på g)
    Kakan0 skrev 2018-02-11 10:12:05 följande:

Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.

så himla trist... hoppas du mår någorlunda ok.. kram!
  • Anonym (bebis på g)

Angående symptom... förra graviditeten mådde jag rätt illa första tiden, nu känns det ingenting sånt än. däremot är brösten ömma och känns tunga. Men om det jag har läst stämmer kommer det fler och starkare symptom med hormonstegringen i kroppen. jag tänkte droppa in och skriva in mig på bvc på fredag. har någon av er andra gjort det än?

• Anonym (bebis på g)
    Vilja123 skrev 2018-02-12 08:18:19 följande:

Hej ska på VUL nu idag kl 11.00 och har bf 27 sep men det går säkert över tiden :)

Är så nervös för i helgen har jag haft blodblandade flytningar.... nån mer som haft det? Är i v 8

Kram

åh stort lycka till!!! jag vet att det finns dem som har flytningar, det är säkert helt i sin ordning. vad mysigt att höra lilla pyrets hjärta för första gången! kram!
  • Anonym (bebis på g)

jag tror dessvärre att jag precis har fått missfall :( himla trist...

• Anonym (bebis på g)

jag har aldrig haft det så jag vet ju inte.. men stark mensvärk i kombination med blod när jag går på toa gör att jag misstänker att det måste vara det. himla trist.... :( jag vill ju så gärna ha ett barn till.

• Anonym (bebis på g)
    Kakan0 skrev 2018-02-12 10:02:58 följande:

Gud vad trist, vet precis vad du går igenom. Styrkekram <3

tack... är på jobbet och är så ledsen. så himla svårt att inte visa det :( men jag försöker tänka att det antagligen var något fel och det här är kroppens sätt att säga ifrån.. huvudet vet det, men det värker i hjärtat :(
  • Anonym (bebis på g)

tack alla. jag var bara i vecka 5+1 så det var väldigt färskt. men jag vet ju inte hur jag ska bete mig. ska jag inte gå någonstans? ska kroppen sköta det här helt på egen hand?

nåväl ni ska inte tänka på det, ni ska tänka på era små pyren. det här löser sig! kram och tack för omtanke.

• Anonym (bebis på g)
    lica skrev 2018-02-15 12:12:29 följande:

Precis haft en kraftigare blödning med färskt blod + värk. :(

Ni som haft missfall - vad för symtom har ni haft? & när slutade era gravtest att visa positivt?

Hej!

jag hoppas inte det är mf. tyvärr låter det precis som det jag fick i måndags, stark värk typ mensvärk och sen blödde jag rätt mycket i 2 dagar . blöder fortfarande lite men nu är det mest brunt och typ rester av något :( jag tog ett test igår och det blev negativt :( jag visste det såklart men det blev som en bekräftelse ännu en gång.

Hur har det gått för dig?

kram
  • Anonym (bebis på g)
    lica skrev 2018-02-16 06:18:30 följande:

Vad tråkigt för dig :(

Jag förstår att det är missfall, blöder fortfarande & symtomen börjar klinga av. Legat & grinat hela natten :/

Bara att bryta ihop & komma igen!

ja, igår var första dagen sommar mådde ok igen. jag tänker ge mig på det igen första chansen jag har. sköt om dig...
Svar på tråden BF oktober 2018