BF oktober 2018
Hej! Jag plussade också idag! på clearblue står det 1-2 veckor men enl. sista mensen första dag är jag i vecka 5. Wow!!!! Jag är ju orolig som fasiken men ack så glad... hoppas min bebis kommer som den ska och alla era också!!
Hej! Jag plussade också idag! på clearblue står det 1-2 veckor men enl. sista mensen första dag är jag i vecka 5. Wow!!!! Jag är ju orolig som fasiken men ack så glad... hoppas min bebis kommer som den ska och alla era också!!
Va roligt, vi plussade samma dag. När har du BF?
Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.
Angående symptom... förra graviditeten mådde jag rätt illa första tiden, nu känns det ingenting sånt än. däremot är brösten ömma och känns tunga. Men om det jag har läst stämmer kommer det fler och starkare symptom med hormonstegringen i kroppen. jag tänkte droppa in och skriva in mig på bvc på fredag. har någon av er andra gjort det än?
Hej ska på VUL nu idag kl 11.00 och har bf 27 sep men det går säkert över tiden :)
Är så nervös för i helgen har jag haft blodblandade flytningar.... nån mer som haft det? Är i v 8
Kram
jag tror dessvärre att jag precis har fått missfall :( himla trist...
jag har aldrig haft det så jag vet ju inte.. men stark mensvärk i kombination med blod när jag går på toa gör att jag misstänker att det måste vara det. himla trist.... :( jag vill ju så gärna ha ett barn till.
Gud vad trist, vet precis vad du går igenom. Styrkekram <3
tack alla. jag var bara i vecka 5+1 så det var väldigt färskt. men jag vet ju inte hur jag ska bete mig. ska jag inte gå någonstans? ska kroppen sköta det här helt på egen hand?
nåväl ni ska inte tänka på det, ni ska tänka på era små pyren. det här löser sig! kram och tack för omtanke.
Precis haft en kraftigare blödning med färskt blod + värk. :(
Ni som haft missfall - vad för symtom har ni haft? & när slutade era gravtest att visa positivt?
Vad tråkigt för dig :(
Jag förstår att det är missfall, blöder fortfarande & symtomen börjar klinga av. Legat & grinat hela natten :/
Bara att bryta ihop & komma igen!