Den som väntar skrev 2018-02-16 16:39:04 följande:
Jag mår också toppen och skulle gärna ha mer symtom för att förstå att det händer något i kroppen... Lite yrsel då och då och en släng av illamående ibland men inte mer än så. Jag är gravid genom äggdonation och äter extra hormoner just nu så vet inte om det påverkar symtomen. Efter några graviditetsförsök med egna ägg och 2 MF som följd gav jag upp och gick denna väg istället. Du får gärna berätta hur det går på inskrivningen nästa vecka så är jag lite förberedd.
Igår var vi på inskrivning, dag 7+2. Mår fortfarande för bra enligt mig. Barnmorskan sa att det är så olika med symtom men förstod min oro efter missfall.
Jag hade fått ett formulär hemskickat som vi gick igenom. Det handlade om min och sambons hälsa, tidigare graviditeter osv. Fick där fylla i ett formulär om alkoholvanor. Hon pratade om kost och träning. Jag bör komma igång och röra mer på mig, jag har i all noja tom varit rädd för det...
Jag ska då göra ultraljud om 2,5 vecka (för min oro skull) kub om 3,5 vecka och vi bokade till och med in rul i maj! Känns overkligt!
När ska du på inskrivning? Var det nästa vecka?