BF oktober 2018
Jag(39år) och min sambo(43år) har varit ihop i 9 år och försökt dom 2 senaste åren att bli med barn men aldrig riktigt lyckats få till de...
Gick till Gyn för att få medicinsk hjälp...
Inte ens de hjälpte men ändå var jag grön och hade ett stort friskt ägg. Sambon vägrade inse att de kunde va han, men vi kämpade på och försökte leva som vanligt och jag mer el mindre gett upp om att få fler barn...
Har en dotter på snart 14 år och tänkte de får väl räcka. Jobbar och tänker på annat och ingen mer hjälp ifrån gyn...
Senaste mensen var i Jan, Feb kommer och går över 4 dar och tänker inte så mycket på de...
Tänker en extra gång, kan jag vara...
Går till apoteket och köper mig ett grav test...
Visar ett starkt + Så idag är jag i V 11 och hoppas på de bästa att det ska gå hela vägen till 9 mån... Sambon och dottern som ska bli stora syster är glada och dom är mer lyriska än mig.
Mår bra för övrigt. Bara illamående, ömma bröst. Lite smärta i magen mer som mensvärk liknande.
Nån mer som känner igen sig... Bor du inom Östergötland, helst Motala... ????
BF 31 Okt.
Vi försökte bli med barn under ca två år och hann då även med två försök med ivf. Inga barn blev det. På kliniken visade inte undersökningarna på varken mig eller sambon att nåt var fel.
Så i januari plussade jag helt plötsligt! En fantastisk känsla! 14+3 idag och mår egentligen ganska bra.
Håller tummarna för oss!