Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

BF oktober 2018

Jag vill gärna vara med i fb-gruppen jag med. Plussade för en vecka sedan med cb-early på Äl+10 och har BF 2 oktober. Detta blir förhoppningsvis min fyra och mannens tvåa. Upptäckte ma i v 12 på kub-ultraljudet i oktober men nu hoppas jag att det går vägen.

• Charlieellerså
    Alijoh skrev 2018-01-29 11:44:00 följande:

Jag skulle gärna vilja vara med!

Skicka ett meddelande till mig med ditt namn så kan jag lägga till dig i fb-gruppen
  • Charlieellerså
    TessanSessan89 skrev 2018-01-29 11:07:42 följande:

Hei, Plussade i fredags och har BF 7 okt om allt går som det ska! :)Är otoligt glad men vågar intes helt ta ut lyckan så tidigt. Vi har försökt att bli gravida i cirka 1 års tid. Bara jag och sambon som vet om detta ännu, När berättar ni för närmsta vänner och familj?

Vi berättar nog för de närmsta när tillfälle ges. Vi fick ma i v 12 i oktober och då var det faktiskt skönt att vi hade berättat för vissa som vi då också kunde dela sorgen med.
  • Charlieellerså
    familjenl skrev 2018-02-04 08:05:11 följande:

Hoppar in! Fick pos grav test igår på äl+10. Aldrig testat pos så tidigt förut (detta blir nr 3). Jag bröt ihop av glädje. :) Tidigare varit ofrivilligt barnlös så jag är så tacksam för varje mirakel. Bf ca 18 oktober.

Går gärna med i en Facebook-grupp lite längre fram.

Grattis till ett tredje litet mirakel
  • Charlieellerså
    Snygglugg skrev 2018-02-04 08:55:55 följande:

Plussade igår. Första graviditeten. Jag och min sambo ser fram emot detta, men jag är sjukt nojig inför tiden som kommer med illamåendet, att det ska märkas att man är gravid på jobbet.. jobbar i butik väldigt intimt med min kollega som skvallrar som fan till chefen.

Hoppas man är en av dom som slipper illamåendet haha

Grattis till plusset. Ja, illamåendet är svårt att dölja : )
  • Charlieellerså
    Kakan0 skrev 2018-02-11 10:12:05 följande:

Har precis fått missfall (5+1) hoppas det går vägen för alla er andra.

Beklagar. Hoppas du snart får ett fint plus igen
  • Charlieellerså
    Vilja123 skrev 2018-02-12 08:18:19 följande:

Hej ska på VUL nu idag kl 11.00 och har bf 27 sep men det går säkert över tiden :)

Är så nervös för i helgen har jag haft blodblandade flytningar.... nån mer som haft det? Är i v 8

Kram

Lycka till nu
  • Charlieellerså
    Anonym (bebis på g) skrev 2018-02-12 09:41:35 följande:

jag tror dessvärre att jag precis har fått missfall :( himla trist...

Beklagar verkligen : ( skickar en styrkekram
  • Charlieellerså
    Tumvante skrev 2018-02-16 22:37:39 följande:

Vågar mig in här i denna tråden.

Plussade i förrgår på ett testa tidigt billigt test. Jättesvagt. Fick tagit blodprov igår, HCG var 10. Så jag är extremt tidigt ute, har tråkig historik, men försöker vara optimistisk :)

Nytt HCG på måndag, för att se ökningen.

Hoppas på ett syskon runt den 28 oktober i år!

Grattis till alla er andra!

Men åh vad jag håller tummarna för dig nu . Vi har följt åt i några trådar men jag har bytt användarnamn lite då och då för att kag vill hålla graviditet och försök anonymt nu
  • Charlieellerså
    Femblirsex14 skrev 2018-04-12 18:21:52 följande:

Stor igenkänning på det du skriver! Tydligen verkar tre barn vara ok och maxgränsen vad man klarar av. För stAckars barn som inte får full fokus hela tiden. Och tänk om de har tråkigt en dag! Vi är jämt med barnen och lägger ner nästan all tid och pengar på dem. Vår livsstil är ngt vi har valt och trivs med. Endel vill ha ett barn, andra åtta. Jag är mer än nöjd med fyra men nu ville vi ha en femma och har kämpat för att komma dit vi är. Eg vill jag berätta för alla nu men är rädd för reaktioner. Så synd att det ska vara så.

Vi har inte kollat kön på något barn och kommer inte Göra det nu heller. Dock så är jag helt inne på nub-teorin och har försökt förstå mig på den

Är inte så aktiv här längre så jag är med i en fb-grupp men väntar mitt fjärde barn i slutet av september som det nu ser ut( oktober i början). Känner igen mig såååå i vad du skriver om att skaffa ett fjärde barn och omgivningens åsikter. Berättar heller inte för att jag vet så många som kommer att tycka så som du skriver. Har man känslan att man inte kan räcka till fyra ska man inte ha så många men folk måste fatta att man är olika där. Och tur är väl det.
Svar på tråden BF oktober 2018